ג'ורדן קרוליין חתם באילת, אמיר בל בהפועל ב"ש

ג'ורדן קרוליין
ג'ורדן קרוליין | Jonathan Devich/Getty Images

הפורוורד האמריקאי (24, 2.01 מטר), שהעונה שיחק בלונג ביי מליגת הפיתוח לאחר ששוחרר מלוס אנג'לס לייקרס בעקבות פציעה, ינסה לסייע לקבוצה של אלפסי. בוגר מכללת פרינסטון מגיע לדרום

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

הפועל אילת ממשיכה בבניית הסגל לקראת חזרת ליגת העל בחודש הבא. יממה אחרי שהודיעה הקבוצה על צירופו של שאנון שורטר, הערב (שישי) הצטרף לסגל הקבוצה גם הסמול פורוורד ג'ורדן קרוליין.

קרוליין (24, 2.01) שיחק במכללות של דרום אילינוי ובמכללת נבאדה, שם רשם ממוצעים מרשימים של 14.8 נקודות ו-9.4 ריבאונדים למשחק. קרוליין אמנם לא נבחר בדראפט 2019, אך יום לאחר מכן חתם בלוס אנג'לס לייקרס ממנה שוחרר כחודש לאחר מכן בעקבות פציעה ועבר לליגת הפיתוח, שם במדי לונג ביי לייקרס קלע 11.6 נקודות והוסיף 8.1 ריבאונדים. לפי הודעת המועדון, קרוליין צפוי להגיע לישראל בימים הקרובים, לאחר מכן ייכנס לבידוד ויצטרף לאימוני הקבוצה בתחילת יוני.

הפועל באר שבע: אמיר בל חתם
קבוצה נוספת שהודיעה הערב על שחקן חדש שמצטרף היא הפועל ב"ש, שסיכמה עם הרכז אמיר בל (1.93,24) על חוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. בל, בוגר מכללת פרינסטון, שיתף פעולה במכללה עם קפטן הקבוצה ספנסר וייס, כשיחד הם זוכים באליפות ה ivy. בעונתו האחרונה בפרינסטון העמיד בל ממוצעים של 10.8 נקודות, 4.1 ריבאונד ו-5 אסיסטים. בעונת 18-19 שיחק בל בקבוצת ארגריגנטו מהליגה האיטלקית השנייה (10.6 נקודות, 4.1 ריבאונד ו 4 אסיסטים למשחק) ואת העונה האחרונה החל בקבוצת מלזיה דרגון בליגה המלזית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי