הפועל ת"א השלימה את הסגל: זאנה ודיוויס הצטרפו במקום וויליאמס וסמית' ג'וניור

טאליב זאנה
טאליב זאנה | הפועל תל אביב

האדומים צירפו את הסנטר והגארד בתקווה להגיע לפלייאוף ומנגד נפרדו משני הזרים שלא ישובו לישראל. קאסטריטיס: "ההנהלה השקיעה הרבה כדי שנוכל לחזור לעניינים במהירות. וגם: שינויים באילת ונס ציונה

(גודל טקסט)

קבוצות ליגת העל ממשיכות להתחזק לקראת החזרה לפרקט. הבוקר (שני) בהפועל תל אביב השלימו את הסגל עם צמד שחקני חיזוק במקום שני זרים שלא יחזרו לישראל: האדומים הודיעו על צירופם של הסנטר הניגרי טאליב זאנה שיגיע על חשבונו של לטאביוס וויליאמס שהחליט שלא לחזור לישראל. הגארד האמריקני ג'ורדן דייויס יחליף את לנזל סמית' ג'וניור. בנוסף, הפועל אילת צירפה את הגארד מילטון דויל, בעוד עירוני נס ציונה החתימה לקו האחורי שלה את מי שעזב לא מכבר את הקבוצה הדרומית, רייבונטה רייס. לינדל וויגינטון הצטרף גם כן. 


הפועל תל אביב
הפועל תל אביב התשיעית בטבלה שתקווה להגיע לפלייאוף, ממשיכה בשינויים הגדולים בסגל הקבוצה. הפועל מצרפת שני שחקנים חדשים ונפרדת משניים אחרים, ובזאת סגל הקבוצה הושלם.

הראשון להצטרך היום (שני) הוא הסנטר טאליב זאנה (29, 2.06) שיחזק את הקבוצה עד לסיום העונה. הסנטר ינחת בימים הקרובים בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה לאחר ששהה בבידוד. הניגרי, ששיחק עם נבחרתו באליפות העולם שנערכה בשנה שעברה, כבר שיחק בשתי קדנציות בישראל במדי נס ציונה. במשך הקריירה היה גם בנאנטר הצרפתית איתה זכה ביורוקאפ ב-2017, בפואנלבראדה הספרדית ובשנה האחרונה היה באפיון בלדייספור מהליגה הטורקית הראשונים, שם רשם 13.6 נק' למשחקו-9 רב'.

בהמשך הודיעו האדומים על שחקן נוסף, הגארד האמריקני ג'ורדן דיוויס (22, 1.88) שיישאר עד תום העונה כמובן. דיוויס, בוגר מכללת צפון קולורדו, העמיד בעונה האחרונה שלו ממוצעים מרשימים שזיכו אותו בתואר שחקן העונה בקונפרנס.

ג'ורדן דיוויס (הפועל תל אביב, רשמי)

מנגד, לטאביוס וויליאמס שהודיע להפועל באמצעות סוכנו כי הוא לא מתכוון לשוב לקבוצה העונה. וויליאמס שיחק העונה 16 משחקים באדום בליגה בהם קלע כ-17 נק' ו-10 רב' בממוצע. "אנחנו מודים ללטאביוס על תרומתו הרמה לקבוצה בתקופתו במועדון ומאחלים לו בהצלחה", נמסר מהמועדון.

כך גם לגבי נזל סמית' ג'וניור, שרשם העונה 17 הופעות בקבוצה בהן  קלע 11 נקודות, חילק 4.2 אסיסטים ולקח 3.5 ריבאונדים בממוצע. "אנו מודים ללנזל על תרומתו ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך", אמרו בהפועל.

מאמן הקבוצה יאניס קאסטריטיס: "אנחנו שמחים על השלמת הסגל לקראת סיום העונה. ההנהלה השקיעה את מירב המאמצים לעשות זאת במהירות האפשרית כדי שנוכל לחזור לעניינים בצורה הטובה ביותר, ונוכל לעבוד כמו שצריך כדי להתקדם ולהעמיד את הקבוצה הטובה האפשרית למען האוהדים שלנו".

הפועל אילת
מילטון דויל (26, 1.93), התוספת החדשה לקבוצתו של אריק אלפסי, חתם בברוקלין נטס ב-2017 אחרי שהרשים את הסקאוטרים במדי מכללת לויולה, ושיחק בשורותיהם 10 משחקים. בקיץ 2018 חצה את האוקיינוס לראשונה ורשם עונה מוצלחת במדי מאיורקה הספרדית, שם קלע 11.6 נקודות, הוריד ארבעה ריבאונדים וחילק שלושה אסיסטים בממוצע למשחק. את העונה הנוכחית הוא פתח בשיקגו בולס, אך את רוב הזמן העביר בקבוצת ליגת הפיתוח שלה, ווינדי סיטי, במדיה רשם 17.5 נקודות עם 4.1 כדורים חוזרים לערב. דויל צפוי להצטרף כבר מחר לאילת, שכזכור החתימה בשבוע האחרון את שאנון שורטר, בן קרטר וג'ורדן קרוליין. אלפסי אמר על הרכש: "שחקן שעקבנו אחריו בשנה האחרונה ואנחנו מאוד שמחים לצרף אותו למועדון".

מילטון דויל (הפועל אילת)

עירוני נס ציונה
במקביל, קבוצתו של נדב זילברשטיין שדרגה את הסגל עם שני שחקנים חדשים. הראשון להצטרף היה רייבונטה רייס (27, 1.96), שחתם על חוזה זמני באילת בדצמבר האחרון ושיחק שמונה משחקים בשורותיה, בהם קלע 18.1 נקודות בממוצע ואף הוביל את הדרומיים לניצחונות על מכבי והפועל תל אביב.

שחקן נוסף שהגיע הוא לינדל וויגינטון (22, 1.88) הקנדי ששיחק העונה בקבוצת הפיתוח של מינסוטה. הכתומים, שאיבדו לצערם את דקוואן קוק אשר החליט לא לשוב לישראל, הצליחו מאידך להשיב את ג'יי פי טוקוטו ובנוסף צירפו את קמרון אוליבר בשבוע שעבר.

רייבונטה רייס (עירוני נס ציונה)
רייבונטה רייס (עירוני נס ציונה)

לינדל וויגינטון (עירוני נס ציונה )

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי