אקס מכבי תל אביב הואשם בחטיפת בנו: "זה סיוט"

מאצ'יי לאמפה
מאצ'יי לאמפה | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

מאצ'יי לאמפה, שלבש את המדים הצהובים בעונת 2009/10, הסתבך לאחר שגרושתו פרסמה סרטון וכתבה: "הוא לא רוצה להחזיר לי את הבן שלי עד שאחתום על ההסכם שהוא קבע"

(גודל טקסט)

כנראה שחוץ מאוהדי מכבי תל אביב רק העכברים זוכרים, אך לפני עשור הסתובב ביד אליהו שחקן פולני בשם מאצ'יי לאמפה. היום (שלישי) מסתבר כי פורוורד הצהובים בעונת 2009/10 הסתבך בענק, לאחר שגרושתו לואנה סאנדיין פרסמה סרטון ובו האשימה אותו בחטיפת בנם בן ה-5.

"חודשיים ללא הקטן שלי, זה סיוט. כל יום אני קמה עם לחצים בלב ולא יכולה לישון, הכל בגלל שהאיש הזה לא רוצה להחזיר לי את הבן שלי, כי לטענתו אני חייבת לחתום על הסכם לפי התנאים שהוא קבע. כשהגעתי לדלת ביתו, הוא התקשר למשטרה והם אמרו לי שאני לא יכולה להיכנס או לראות את בני כל עוד אביו לא מסכים לו לצאת", כתבה סאנדיין, שהכירה את לאמפה ונישאה לו בתקופה שזה שיחק בברצלונה, אך התגרשה ממנו זמן קצר לאחר מכן.

עוד טענה גרושתו של השחקן שהיחסים בין השניים היו "רעילים" וכללו "הפחדות, איומים והשפלות". לאמפה בן ה-35 הותקף ברשתות החברתיות לאחר שהסיפור התפרסם בתקשורת הפולנית והגיב: "אין לה שום הוכחות. אנשים שמאמינים לסיפורים האלה הם חסרי משמעות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי