"אני מקווה מאוד שהקבוצות שנותרו יחתמו בימים הקרובים"

יובל זוסמן, גיא פניני
יובל זוסמן, גיא פניני | עדי אבישי

בראיון לתכנית הספורט של 103FM, יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון עשה סדר: "נכון לרגע זה, תשע או עשר קבוצות כבר חתמו על ההסכם". וגם: שכר השחקנים והחשש מפציעות

(גודל טקסט)

לאחר שאתמול (שלישי) הוסר מכשול נוסף והושג סיכום סופי, יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון דיבר בתכנית הספורט של 103FM ועשה סדר לקראת חזרת ליגת ווינר סל לפעילות.

אלון הסביר: "חתמנו על ההסכם מול הקבוצות. נכון לרגע זה, תשע או עשר קבוצות כבר חתמו על ההסכם שלנו, ואני מקווה מאוד שהקבוצות שנותרו יחתמו בימים הקרובים. אני אעשה סדר: העונה הופסקה ב-15 במרץ. כלומר, השחקנים שיחקו 65 אחוז מהעונה. המתווה מדבר על כך שהם יקבלו עוד עשרה אחוז מהשכר. בעלי השכר הנמוך, פחות מ-8,000 ש"ח, לא נפגע בכלל. מי שמרוויח בין 8,000 ל-10,4000 נפגע ב-10 אחוז בלבד".

על החשש מפציעות: "לא יכול להיות ששחקן יהיה מושבת ממרץ ועד אוגוסט. חייבים להיות מאוד הדרגתיים מבחינת סרגל מאמץ, אחרת שחקים יסבלו מפציעות. אנחנו הליגה הראשונה באירופה שחוזרת, כך שכל העולם מסתכל עלינו. אפילו ה-NBA עוד לא חזרה והליגה הישראלית כן. לגבי פציעות, אנחנו חוששים מהעניין הזה. כמו שבכדרוגל הגענו להסכמות שיהיו חמישה חילופים במשחק, בכדורסל אפשר להשתמש ברוטציה של 12 שחקנים ולתת לשחקנים שלא קיבלו ביטוי, אולי נגלה כישרונות שלא הכרנו.

"שחקנים יודעים שהם צריכים להתחמם ולעשות מתיחות בצורה טובה יותר. לא הייתה הפסקה כזו במשך מאה שנה, אז כולנו תחת סימן שאלה. צריך לפעול בהדרגה. השחקנים סופר מקצוענים והם החליטו ברוב קולות שהם רוצים לחזור. תהיה חלוקת עומסים במשחקים. שחקנים ישחקו 25 דקות במשחק. העונה הבאה תצא לדרך באוקטובר. בוא ניקח את הצ'אנס שקיבלנו ונבנה את זה בצורה מדורגת. פתחנו את הליגה ואת חלון ההעברות. האלטרנטיבה הייתה לסגור ואני הייתי בדאון גדול מאוד כי חשבתי שהליגה הזו לא תחזור העונה. אני שמח שכן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי