כספי: "לא אחזור עד ה-24 ביולי". וולטרס על הכוונת של פאו

עומרי כספי
עומרי כספי | עדי אבישי

באמצעות הפודקאסט החדש שלו, הישראלי של מכבי ת"א שפך אור על מצבו: "התקופה הארוכה בקריירה שלי בלי כדור, זה קשה מאוד". הגארד של הצהובים עשוי להצטרף לאלופת יוון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

באמצעות הפודקאסט החדש שלו, בו הוא אירח אתמול (חמישי) את סיוון רהב מאיר מערוץ 12, עומרי כספי, כוכב מכבי תל אביב שכידוע החמיץ את מרבית העונה הנוכחית בגלל פציעות חוזרות, חשף פרטים חדשים על מצבו.

כספי סיפר: "טסתי לניו יורק לראות רופא מומחה בעל אחוז הצלחה גבוה מאוד לריפוי הסחוס. מדובר בתהליך מורכב והרופא שפגשתי הוא עם 95% הצלחה. אני לא אחזור לכדורסל לפחות עד ה-24 בחודש יולי. זו התקפה הארוכה בקריירה שלי שאני בלי כדור, אני לא מסוגל לרוץ ולקפוץ, זה קשה מאוד".

בתוך כך, מי שככל הנראה יעזוב את מכבי תל אביב בתום העונה הוא נייט וולטרס. הגארד, שפתח את העונה בצורה טובה אך סבל מפציעה ארוכה בהמשך, נמצא על הכוונת של פנאתינייקוס היוונית, שככל הנראה החלה להיערך לעזיבתו המסתמנת של הכוכב ניק קלאת'ס. שחקן נוסף שהוזכר בהקשר של פאו הוא מרכוס פוסטר, שמככב העונה במדי הפועל חולון ומעורר עניין אצל מספר קבוצות מובילות ברחבי היבשת.

כזכור, הליגה היוונית בכדורסל הודיעה אתמול (חמישי) על סיום עונת 2019/20 באופן רשמי בתום פגישה בין ראשי המועדונים, שהצביעו בעד הכתרת פנאתינייקוס לאלופה. באופן אירוני, לפי אתר "SDNA" פאו הייתה היחידה שנמנעה בהצבעה כיוון שהיא מאמינה כי תארים צריכים להיות מוכרעים על הפרקט.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי