"לא חוזרים על טעות פעמיים": אבדיה ייבחר על ידי ההוקס?

דני אבדיה
דני אבדיה | אודי ציטיאט, ולנסיה

התחזיות לקראת דראפט ה-NBA שצפוי להידחות לאוגוסט נמשכות, הפעם הסווינגמן של מכבי תל אביב מוזכר כמי שעשוי להיבחר במקום הרביעי על ידי אטלנטה

(גודל טקסט)

בעולם מתוקן ובנסיבות רגילות, הלוטרי של דראפט 2020 כבר היה מתקיים, עונת ה-NBA הייתה מתקרבת בצעדי ענק לסיומה ואנו היינו כבר בשיא הציפייה ליום שבו צפוי להיבחר דני אבדיה ממכבי תל אביב באחד המקומות הראשונים, אלא שנגיף הקורונה עוד גורם לאבדות כבדות מדי יום בארצות הברית ורק ביממה האחרונה החלו דיווחים על כוונת ראשי הליגה לחדש את העונה, ככל הנראה בדיסני וורלד באורלנדו החל מה-15.7.

זו גם הסיבה שהדראפט עצמו ככל הנראה ייערך רק בחודש אוגוסט, קצת אחרי שאבדיה יסיים את העונה עם מכבי תל אביב, אבל בארצות הברית ממשיכים מדי יום לפרסם הערכות, תחזיות והימורים מי ייבחר באיזה מקום. אחרי שאתמול ב"יאהו" העריכו שדני אבדיה ייבחר על ידי מינסוטה במקום השלישי, הערב (שישי) בניו יורק העריכו שאבדיה ייבחר במקום הרביעי על ידי אטלנטה הוקס.

"ביום של דראפט 2018, אטלנטה הוקס בחרה את הסווינגמן לוקה דונצ'יץ' בבחירה מספר 3", שיחזרו באתר Elite Sports NY, "כמעט באופן מיידי הוא הועבר לדאלאס מאבריקס תמורת טריי יאנג. כיום, דונצ'יץ' הוא אחד השחקנים הדינמיים בליגה ואילו יאנג, למרות הכישרון, הוא השחקן הכי טוב בקבוצה גרועה".

אז מדוע עשויים ההוקס להמר על אבדיה? רק כי לא חוזרים על אותה טעות: "הסיבה שאבדיה ייבחר על ידי אטלנטה פשוטה: הג'נרל מנג'ר טראוויס שלנק, מספיק חכם, בתקווה, כדי לא לעשות את אותה טעות פעמיים. מבחינת מספרים אולי אבדיה לא יוצר יותר מדי, קולע 2.6 נקודות בממוצע ב-15 דקות משחק, אבל עם נבחרת ישראל באליפות אירופה לעתודה הוא קלע בקיץ האחרון 18.4 נקודות, קטף 8.3 ריבאונדים, מסר 5.3 אסיסטים, חסם 2.4 כדורים וחטף 2.1 כדורים בממוצע. הוא רק בן 19 ויכול להצליח בעתיד, אז אם הוא מוכן וההנהלה חושבת ככה, אל תהיו מופתעים אם הוא ייבחר על ידי ההוקס".


אבדיה. תואר ה-MVP עם העתודה עשה את שלו ב-NBA (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי