שחקני מכבי ת"א מתאמנים בכפר המכביה, שאר הקבוצות זועמות

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | לירון מולדובן

אולם וחדר כושרו הוקצו לחלק משחקני האלופה במלון, בדיקות הקורונה חזרו נקיות. סמנכ"ל הפועל ת"א הגיב: "פעם אחר פעם דואגים להם להטבות שאחרים לא מקבלים". בהמשך לכך, הזרים של כל הקבוצות קיבלו אישור להתאמן

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה היום (שבת) כי כלל בדיקות הקורונה שנערכו לשחקני הקבוצה וחברי הצוות במהלך השבוע נמצאו שליליות, מה שאומר כי אין נדבקים בקרב אנשי המועדון וזוהי בהחלט בשורה טובה עבור הצהובים, שכבר גיבשו את רוב הסגל בחזרה בישראל וממתינים להחלטות המכריעות שיתקבלו ביום שני הקרוב בנוגע לחידוש אפשרי של היורוליג.

מעבר לכך, באתר הרשמי של המועדון נכתב כי חלק משחקני הקבוצה מתארחים במלון כפר המכביה, שם הוקצו להם אולם הספורט וחדר הכושר שבמתחם לטובת אימונים. במכבי תל אביב הדגישו כי השחקנים שוהים במלון בתנאי בידוד על פי הנחיות משרד הבריאות ובאישורו, לצד הקדפת יחידת האבטחה של כפר המכביה.

על פי הפרוטוקול שנקבע, חברי הקבוצה שוהים בקומה נפרדת ואינם רשאים לעבור בשטחים הציבוריים של המלון ללא אישור מראש. השחקנים אינם רשאים לצאת מהחדרים למעט פעילות מתוכננת ולטובתם הותאם מסלול הליכה לאולם בנפרד מזה של שאר האורחים במלון, כאשר אחרי כל אימון האולם עובר חיטוי.

הידיעה על כך ששחקני מכבי תל אביב הורשו להתאמן לא התקבלה יפה בהפועל תל אביב, למשל, שהסמנכ"ל שלה מתן קפלן צייץ בטוויטר: "אני לא יודע מי הגורמים שפעם אחר פעם דואגים לתת למכבי הטבות שאחרים לא מקבלים. את זה צריך לחקור בעתיד. כרגע צריך באופן מיידי לאפשר לכל הזרים שנחתו בארץ להתחיל להתאמן כמו מכבי". מנכ"ל הפועל חולון, רועי דבורה, כתב לו בתגובה: "תתחיל בזה שכל המועדונים יבקשו אישור, יעשו בדיקות לכל השחקנים והצוות ויתאמנו במתחם בו הם גרים. תתעלם מהצבע שלהם. בית ספר של התנהלות". על כך, קפלן השיב: "משרד הבריאות העביר למנהלת הנחיות ברורות. מסתבר שלכל גוף הוא נותן הנחיות שונות. למה?".

בהמשך לדברים אלו, מנהלת הליגה הודיעה כי בעקבות חזרתם של השחקנים הזרים לארץ בימים האחרונים ועל מנת לאפשר את פתיחת הליגה ב-20 ביוני כמתוכנן, היו"ר שמואל פרנקל פנה לפרופ' איתמר גרוטו, שאישר לזרים אשר הגיעו מחו"ל ונמצאים בבידוד מלא לצאת לאימונים במתחם מבודד וללא מגע, ולאחר האימון חזרה מלאה לבידוד, כל זאת על מנת לעמוד במתווה המשחקים אותו אישרה וועדת המנהלת לקראת חזרת הליגה לפעילות. כמו כן, המנהלת תקבל אישור להוציא את הזרים החדשים מהבידוד לבדיקות רפואיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי