מביטה קדימה: הפועל ירושלים החתימה את סירווידיס על חוזה ארוך טווח

דייוידאס סירווידיס
דייוידאס סירווידיס | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

הפורוורד הליטאי (19, 2.04) שנבחר על ידי דאלאס בסיבוב השני של דראפט ה-NBA האחרון, ישחק בשלוש השנים הקרובות בשורות מחזיקת הגביע. יותם הלפרין: "מאמין שהוא יוכל לתרום לנו רבות"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ממשיכה להתכונן לחזרה לליגת העל והערב (שבת) היא הודיעה על צירופו של הפורוורד הליטאי דייוידאס סירווידיס (19, 2.04) שחתם על חוזה ארוך טווח לשלוש שנים. סירווידיס שנבחר על ידי דאלאס מאבריקס (הזכויות עליו הועברו לאחר מכן לדיטרויט פיסטונס) בסיבוב השני של דראפט ה-NBA האחרון, גדל בקבוצת ריטאס וילנה הליטאית, שם שיחק גם בעונה האחרונה. במסגרת היורוקאפ נטל חלק ב-16 משחקים וקלע בהם 6.6 נק' למשחק ב-15 דקות בממוצע.

השחקן כאמור חתם על חוזה בקבוצה לשלוש שנים החל מהעונה הבאה (2020/21), ואולם בעקבות הסיום הרשמי של הליגה הליטאית, הוא צפוי להצטרף להפועל כבר להשלמת העונה הנוכחית. בתקופה הזו הוא יתרכז בעיקר באימונים עם הקבוצה ובשיפור היכולות הגופניות עם מאמן הכושר רוברטו ייטצי (בשלב זה הוא לא צפוי להיות חלק מסגל הקבוצה העונה).

הספורט דיירקטור של המועדון, יותם הלפרין, התייחס להחתמה: "אנחנו עוקבים אחרי דייוידאס כל העונה ומאוד התרשמנו מרמת הכישרון, הוורסטיליות והיכולות לשחק בשתי עמדות הפוורוורד. הכדורסל שלו מאוד מתאים לפילוסופיית המשחק של עודד (קטש) ואני מאמין שהוא שחקן שיוכל לתרום לנו רבות בטווח הארוך. הכישרון של השחקן והאפסייד שלו נותנים לנו הרבה סיבות לאופטימיות".


"הכדורסל שלו מאוד מתאים לפילוסופיית המשחק של עודד קטש". יותם הלפרין (דני מרון)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי