רשמי: מכבי תל אביב וטאריק בלאק סיכמו על סיום דרכו במועדון

טאריק בלאק
טאריק בלאק | עדי אבישי

הסנטר האמריקאי שוחרר מהאלופה הישראלית, אחרי הסכמה הדדית של שני הצדדים: "אני רוצה להודות לבעלים, הנהלה, לצוות המקצועי, החברים לקבוצה והאוהדים על תקופה נפלאה. יאללה מכבי!"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה הערב (שבת) על שחרורו של הסנטר האמריקאי טאריק בלאק אחרי קרוב לשתי עונות בצהוב. מהמועדון נמסר כי ההחלטה הגיעה אחרי שהשניים סיכמו על סיום ההתקשרות המשותפת והם מבקשים להודות לבלאק על תקופה יפה, רגעים נהדרים בצהוב-כחול ועל אליפות בעונה שעברה.

טאריק בלאק אמר בהודעה הרשמית: "אני רוצה להודות לבעלים, הנהלה, לצוות המקצועי, החברים לקבוצה והאוהדים על תקופה נפלאה בתל אביב. יאללה מכבי!".

בלאק בעל רזומה ביוסטון רוקטס ולוס אנג'לס לייקרס, עזב את ארצות הברית לראשונה בקיץ 2018 וחתם במכבי תל אביב. בעונה הראשונה בצהוב העמיד ממוצעים של 11.0 נק' ו-5.4 ריבאונדים למשחק ביורוליג, אך לא הצליח לעזור לצהובים לעלות לפלייאוף. העונה נשאר שחקן משמעותי במועדון אבל לאור פציעה בכתפו, לא שב לשחק מאז חודש ינואר.


"אני רוצה להודות על תקופה נפלאה בתל אביב". טאריק בלאק (עדי אבישי)

בלאק הוא הזר למעשה השני ששוחרר מהאלופה מאז 'פגרת הקורונה' אחרי שג'יילן ריינולדס עזב את הקבוצה לפני כשבועיים. בינתיים השחקנים שהצטרפו לאימוני מכבי תל אביב מאז אישור משרד הבריאות, הם טיילר דורסי וסקוטי ווליבקין, כאשר גם אלייז'ה בראיינט צפוי לחזור גם הוא בקרוב לסגל של יאניס ספרופולוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי