סירווידיס נפרד מריטאס: "מצפה לאתגרים חדשים בירושלים"

דייוידאס סירווידיס
דייוידאס סירווידיס | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

בבירה מצפים להגעתו ארצה של הפורוורד הליטאי שצפוי לערוך את הופעת הבכורה רק בעונה הבאה, הוא בינתיים נפרד מהקבוצה שנתנה לו את הבמה כבר בגיל 16: "אפילו עכשיו קשה לי להאמין שאני עוזב"

(גודל טקסט)

לקראת חזרת קבוצות ליגת העל לאימונים בשבוע הבא וחידוש העונה ב-20.6, אין בכלל ספק שאחת ההחתמות הכי מסקרנות, אולי גם הגדולה מכולן, היא של הפועל ירושלים – שהצליחה לצרף את שחקן ריטאס וילנה, הפורוורד הליטאי דייוידאס סירווידיס (19, 2.04).

סירווידיס, שחתם בבירה לשלוש השנים הבאות, נבחר על ידי דאלאס מאבריקס בסיבוב השני של דראפט ה-NBA האחרון ומאז זכויותיו הועברו לדטרויט פיסטונס, אולם הוא המשיך בקבוצה בה גדל, ריטאס וילנה בשורותיה שותף העונה ב-16 משחקי יורוקאפ וקלע בממוצע 6.6 נקודות ב-15 דקות. בליגה הליטאית הוא קלע בממוצע 5.7 נקודות למשחק.

חוזהו של סירווידיס למעשה ייכנס לתוקף רק בעונה הבאה, אולם בשל העובדה שהליגה הליטאית מסתיימת הוא צפוי להגיע ארצה בקרוב ולהתאמן עם חבריו החדשים תחת עודד קטש, במקביל לעבודה מאומצת עם מאמן הכושר רוברטו ייטצי. במקביל, גם קיימת האפשרות שיהיה חלק מהסגל העונה.

הערב (שני) נפרד סירווידיס מריטאס וילנה במכתב מרגש: "אפילו עכשיו קשה לי להאמין שאני עוזב את הקבוצה האהובה עליי, את מי שנתנה לי הזדמנות לערוך הופעת בכורה בגיל 16 בלבד. לעולם לא אשכח את השיעורים שלמדתי מהחברים לקבוצה, מהמאמנים וכל הצוות, גם לא את החברים שזכיתי איתם באליפות היורוליג לנוער. זו הייתה דרך נפלאה להתחיל את המסע שלי ואני מודה לכולם ואוהב אתכם. אני מצפה כעת למסע שלי לירושלים ואני מאוד רעב לאתגרים חדשים עם הפועל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי