גוני יזרעאלי מונה לעוזר מאמן חולון, רז אדם מצטרף להפועל ת"א

גוני יזרעאלי
גוני יזרעאלי | באדיבות חולון

לאור הקשיים עם המאמן דדאס, רכז הפועל גליל עליון יחזק את הצוות המקצועי של הסגולים: "עוד שלב בהכנה לקריירת האימון אליה הוא מכוון". האדומים השלימו את הסגל עם החתמת הגארד שזכה באליפות אירופה עם העתודה

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון מינתה הבוקר (שלישי) באופן די מפתיע את קפטן הקבוצה לשעבר, גוני יזרעאלי, לעוזרו של עמית שרף, שצפוי לשמש כמאמן הראשי של הקבוצה עד תום העונה, כל זאת בהנחה שסטפאנוס דדאס, שקיים חוסר ודאות רציני בנוגע לחזרתו, לא ישוב בסופו של דבר לישראל.

למרות המינוי, יזרעאלי מתכוון להמשיך לשחק כדורסל גם בעונה הבאה, במדי הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית. כזכור, הרכז בן ה-35 זכה עם חולון באליפות היסטורית ב-2008 ונחשב עד היום לאחד השחקנים האוהבים בקרב הקהל.

מהפועל חולון נמסר: "הצטרפותו של יזרעאלי לצוות המקצועי כעוזר מאמן היא הדבר הטבעי והמתבקש ביותר עבור שני הצדדים. אנו בטוחים שגוני יתרום לנו רבות מהניסיון שלו ומהיכרותו עם המערכת. מבחינתו של גוני זהו עוד שלב בהכנה לקריירת האימון אליה הוא מכוון".


גוני יזרעאלי (אודי ציטיאט)

במקביל ובעקבות ההחלטה על סיומן של הליגה הלאומית והארצית, הוחלט במועדון להחזיר מהשאלה לסגל הקבוצה את שלושת השחקנים הצעירים בוגרי מחלקת הנוער, הראל דדון, גיא פלטין ועמית ארבלי וכן גם את אריאל ז'אנו.

בתוך כך, גם שאר הקבוצות המשיכו להתכונן לקראת חזרת הליגה. הפועל אילת הודיעה על צירופו של הגארד עידו דוידי (23, 1.89) שבלט בשנים האחרונות בליגה הלאומית במדי הוד השרון. מדובר באחד מקלעי השלשות המובילים בליגה הלאומית. עבור דוידי יהיה מדובר בעונת בכורה בליגת העל. בעונה החולפת העמיד ממוצעים של 9 נק', 2 רב' ו-2 אס' במשחק.

עידו דוידי (הפועל אילת, רשמי)

מכבי אשדוד הייתה פעילה במיוחד גם היא.  ג'יי.אר הולדר (25, 2.01 מ') וזאק קאת'ברטסון (23, 2.01 מ') מצטרפים לקבוצה של עמית תמיר בתקווה שיעזרו לה להישאר בליגה הבכירה. האשדודים סגרו בכך את מצבת הזרים להשלמת העונה, בזמן פול דילייני שוחרר מהסגל. שני המצטרפים החדשים יגיעו ארצה בימים הקרובים ובתום תקופת הבידוד יצטרפו לאימוני אשדוד. 

 
הפועל תל אביב השלימה את הסגל שלה לקראת החזרה לאימונים בשבוע הבא עם צירופו של הגארד הישראלי המבטיח, רז אדם (20, 1.88), אלוף אירופה עם נבחרת העתודה (קלע 8.4 נק' למשחק). הגארד חתם עד לתום העונה כשלאדומים יש אופציה להאריך את חוזהו. אדם החל את קריירת הבוגרים באליצור נתניה מהליגה הלאומית ובעונה האחרונה העמיד ממוצעים של 13.5 נק' למשחק, חילק 3.6 אס' והשיג 3.4 ריב'
 


רז אדם (הפועל תל אביב, רשמי)

קבוצה נוספת שהתחזקה היום היא עירוני נהריה. הסגולים החתימו את איבן אלמיידה (31, 19.98), סמול פורוורד יליד כף ורדה שפתח את העונה הנוכחית בנימבורק הצ'כית ובחודש ינואר עבר לטרוויזו האיטלקית. בשנתיים הקודמות, אלמיידה לבש את מדיה של אנוויל ולוצלאבק הפולנית, שם זכה בשתי אליפויות ונבחר פעמיים לשחקן העונה, כאשר ב-2019 אף נבחר לשחקן המצטיין בסדרת הגמר.

איבן אלמיידה (עירוני נהריה, רשמי)
איבן אלמיידה (עירוני נהריה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי