גוני יזרעאלי: "ישבתי כל היום בבית. אשתי עוד רגע השתגעה"

גוני יזרעאלי
גוני יזרעאלי | צילום: אודי ציטיאט

עוזר המאמן החדש של חולון הבהיר בתוכנית הספורט של רדיו 103FM: "עדיין לא פרשתי, אבל אשמח לאמן בעתיד". ההחלטה לחדש את ליגת העל: "אין תשובה חד משמעית". וגם: האם יהיה מוכן לאמן שחקן כמוהו?

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

עם חזרתה של ליגת העל בכדורסל, מצטרפים שחקנים רבים מהליגה הלאומית, המפתיע מבניהם הוא גוני יזרעאלי מהפועל גליל עליון, שחזר להפועל חולון כדי לשמש כעוזר המאמן של סטפאנוס דדאס. היום (רביעי) סיפר בתוכנית הספורט של רדיו 103FM על צירופו לצוות המקצועי של הסגולים ועל סגירת הליגה הלאומית.

איך הפכת לעוזר מאמן בהפועל חולון: "בעקבות הסיטואציה המטורפת שקרתה עכשיו, הליגה השנייה הסתיימה לצערי, אני יושב כל היום בבית ואשתי עוד רגע משתגעת. קרתה סיטואציה בחולון שזה הבית שלי ואני תמיד חולם לעבוד. למה לא? שאלו אותי אם זה מעניין אותי אני לא מסתיר את זה שאני רוצה להיות מאמן בעתיד. אני חושב שזה טוב קודם כל לי, כדי שאראה איך המערכת פועלת ונכון זו סיטואציה מוזרה אבל אני לא פורש. אבל אם אוכל לתרום אז מעולה".

הפסקת הליגות בישראל בגלל הקורונה: "בתור שחקן, זה דבר חסר תקדים. הבעייתיות הגדולה עבור חולון ועוד כמה קבוצות זה סגלים, בנינו סגל חדש לגמרי, פה הקושי הגדול. אבל אם אני מדבר על חולון, אז יש לנו ישראלים טובים עם ניסיון ואני מקווה שנתחבר כמה שיותר מהר".

סגירת הליגה הלאומית: "יכול להיות שההחלטה הנכונה הייתה לא לשחק. אבל לא הגיוני שבעונה שבה נלחמו בלאומית על שתי עולות, רוב הקבוצות מיהרו להסכים לסגור את העונה. אותי זה מה שמאוד מבאס בתור שחקן". 


"אני לא מסתיר את זה שאני רוצה להיות מאמן בעתיד". גוני יזרעאלי (הפועל חולון, רשמי) 

מי תהיה בפיינל פור: "קשה לדעת עכשיו מבלי לראות את הקבוצות כי הכל יכול לקרות בטח בפיינל פור. כמובן מכבי תל אביב והפועל ירושלים החזירו כמעט את כל הסגל, אבל משחק אחד הכל אפשרי".

האם היה צריך לבטל את הליגה ולהקדים את העונה הבאה: "נורא התגעגעתי לכדורסל, נורא כיף שזה חזר וזה כיף שיש משהו בתקופה המטורפת הזאת. אבל יכול להיות שהיה יותר נכון לפתוח את העונה הבאה באוגוסט, אבל אני חושב על השחקנים שרק יהיו בריאים. אבל אין תשובה חד משמעית בעניין הזה".

בכנות, בתור מאמן היית רוצה שחקנים כמוך: "כן, אבל רק אחד (צוחק). חייבים אחד כזה בעייתי כמוני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי