במנהלת תקפו את מכבי ת"א שהגיבה: "לשחקנים מותר לבקש בדיקות גם אינן במתווה"

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | אודי ציטיאט, מינכן

הארגון מתח ביקורת על האלופה לאור "ההתקפה המיותרת" של שחקניה על ההתנהלות נגד נגד הקורונה ("חבל שהמועדון לא הקפיד לעדכן בדבר ההנחיות", הצהובים כעסו: "חשוב לתת להם להתבטא ולא לסתום פיות"

(גודל טקסט)
ב-20 ביוני ליגת העל בכדורסל תחזור לחיים עם מאבק אליפות מרתק לכל הדיעות, אך הקרב והדם הרע בין מכבי תל אביב למנהלת הליגה ומשרד הבריאות אינו מפסיק לרגע. כזכור, אתמול (שישי) צייץ ג'ייק כהן נגד התנהלות משרד הבריאות ולא הבינו מדוע אין בדיקות קורונה גם לאלה שלא חווים תסמינים ("רוב החולים כלל לא מראים את הסימפטומים. מישהו יכול להסביר לי מה ההיגיון?) לאור העלייה בתחלואה. היום (שבת) במנהלת הגיבו לדבריו וגם בשורות האלופה לא נותרו חייבים. כזכור, סקוטי ווילבקין התרעם על כך שהשחקנים נאלצים לשהות בבידוד חוץ מיציאה לאימונים ומשחקים.
 
 
ממנהלת הליגה נמסר: "המנהלת העבירה מבעוד מועד לכל הקבוצות את מתווה משרד הבריאות, כולל ההתנגדות לבצע בדיקות קורונה כי אינן מדויקות ועשויות ליצור מצג שווא".
 
 
בהמשך נמתחה ביקורת על הצהובים: "צר לנו שמכבי ת"א לא הקפידה לעדכן את שחקניה בדבר המתווה וההנחיות לחזרת הקבוצות לאימונים ומשחקים. אם היו עושים כמתחייב, יכלו למנוע מהשחקנים לצאת במתקפה מיותרת ושלוחת רסן נגד המנהלת". בהודעה נמסר כי גם בכדורגל קיים אותו מתווה. "אנו מצפים שכל קבוצה תוודא שההנחיות שהועברו בעברית ובאנגלית – יגיעו עד לאחרון השחקנים ושהקבוצות יקחו אחריות".

ג'ייק כהן. הצית את האש (אודי ציטיאט)
 

 
מכבי ת"א הגיבה מייד: "חבל שהמנהלת לא בודקת את הפרטים. המועדון העביר את המתווה וההנחיות כלשונם לכל השחקנים, בניגוד לכתוב בהודעת המנהלת. כולנו יודעים שאין חובת בדיקה בליגה הישראלית וכולם בקבוצה מודעים גם לעניין התשובה השלילית. הפתרון לכך הוא בדיקות חוזרות".
 
 
הצהובים הסבירו את כעסם: "גם במשרד הבריאות מאמינים בבדיקות, ועובדה שהן מתבצעות בקרב הציבור הרחב.  אנו ממליצים למי שעומד מאחורי הודעת המנהלת, לבדוק את הפרטים להבא". בהמשך בדגישו כי גם לשחקנים מותר לבקש בדיקות "גם אם הן אינן במתווה. מותר להם להביע את רצונם להרגיש בטוחים עד כמה שניתן. חשוב לתת להם להתבטא ולא לסתום פיות. מכבי תמשיך לעשות הכל כדי לתת תחושת בטחון לשחקני הקבוצה ולצוות. בואו כולנו יחד נשמור על השחקנים ונכבד אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי