יצחק פרי: "יש באוצר מי שחושב שהכדורסל הוא סרח עודף"

יצחק פרי
יצחק פרי | אודי ציטיאט

יו"ר מכבי ראשל"צ תקף את המשרד הממשלתי במסיבת עיתונאים: "חושבים רק על היום של הנפת הצלחת, לבוא להצטלם וזהו". גודס: "נצטרך את כולם כדי שהעסק ימשיך לעבוד"

(גודל טקסט)

לקראת חזרתה של ליגת העל בכדורסל, מכבי ראשון לציון ערכה היום מסיבת עיתונאים באמצעות אפליקציית "זום", בנוכחות היו"ר יצחק פרי, המאמן גיא גודס והקפטן עוז בלייזר. הכתומים, שמדורגים במקום השלישי בטבלה, הצליחו לשמור על רוב הסגל ששיחק בקבוצה לפני הפסקת הפעילות, מלבד ג'יימס קלי שהוחלף בזאק הנקינס.

"ציבור רעב לספורט. הייתה מודאג מחזרת הליגה אבל היום ברור לי שהדרך הנכונה הייתה לחזור לפעילות. כולם נתנו הכל כדי לשוב ולסיים את העונה הזו בריאים ושלמים", אמר פרי ומתח ביקורת נוקבת על משרד האוצר: "אני, אחרי 40 שנה בכדורסל, לא יודע איך לתכנן תקציב לעונה הבאה. לא ידוע לנו כלום לגבי הספונסרים, תקצוב מהעירייה ומהמנהלת, אז אני לא יודע איך נבנה את הקבוצה בעונה הבאה. יש באוצר מי שחושב שהכדורסל הוא סרח עודף, שאף אחד לא מתפרנס מזה. חושבים רק על היום של הנפת צלחת האליפות, לבוא להצטלם וזהו".

היו"ר נשאל לגבי השתתפות הקבוצה ביורוקאפ בעונה הבאה: "הם פנו אלינו ואחרי שסיימנו במקום השלישי בליגה, נשב ונחשוב איפה להשתתף, ביורוקאפ או בליגת האלופות, אבל לא ניתן תשובה סופית עד שנדע מה יהיה התקציב. הרצון של המועדון הוא לשחק באחד המפעלים המובילים”.

עוז בלייזר (עודד קרני)
עוז בלייזר (עודד קרני)

בפן המקצועי, גודס אמר: "נצטרך את העזרה של כולם כדי שהעסק ימשיך לעבוד. יש פה אנשים שצריכים לשמור על שגרה של אימון-בית-אימון ולהיות אחראיים. המצב שלנו יחסית טוב, כל השחקנים חזרו מלבד ג'יימס קלי, החתמנו את זאק הנקינס והחזרנו את נועם אביבי וחן כלפון. המטרה היא להישאר בריאים, לחדד את מה שעשינו ולהגיע לפלייאוף בכושר טוב".

בלייזר הוסיף: "ברגע ששמעית שיש אופציה לשחק, מיד חשבתי שזה מה שצריך לעשות. השחקנים הישראלים ויתרו על הרבה דברים כדי להיות פה. זו לו סיטואציה קלה, אבל נוכל לעמוד בזה. יש לנו אחריות גדולה אחד כלפי השני כדי שהעונה תושלם. התחרות הייתה חסרה מאוד, עבדנו בתקופה הזו כי אם אתה בכשור בסיסי, קל יותר להיכנס לכושר משחק. נהיה קשובים לגוף שלנו ונעדכן את מאמני הכושר על כל דבר כדי להגיע לקו הסיום במצב טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי