גרוטו ביקר באימון מכבי ת"א: "נבדוק אם נוכל להקל על השחקנים"

פרופסור איתמר גרוטו, שחקני מכבי תל אביב
פרופסור איתמר גרוטו, שחקני מכבי תל אביב | מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, הוזמן על ידי המנכ"ל עדלי מרכוס ושוחח עם הקבוצה: "מקשיב ומבטיח שניקח את זה בחשבון". צפו בתמונות

(גודל טקסט)

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, התארח היום (שני) באימון מכבי תל אביב לאחר שהמנכ"ל עדלי מרכוס הזמין אותו להתרשם מהפעילות, ההקפדה על ההנחיות, התנאים במתקן והאתגרים העומדים בימים אלה בפני קבוצות הכדורסל בפרט והספורט בכלל. פרופסור איתמר גרוטו אף דיבר עם השחקנים והמאמנים, הסביר את ההתמודדות של משרד הבריאות עם מגפת הקורונה, סיפר מה עומד מאחורי ההנחיות והשיב לשאלות.

שחקני מכבי העלו בפני פרופ' גרוטו את החששות שלהם. בין היתר הודגש נושא הקושי בבידוד בן חודשיים תמימים ושאלת בדיקות הקורונה. גרוטו ענה לשחקנים: "אני מקשיב ומבטיח שניקח את זה בחשבון. נבדוק אם נוכל להקל על שחקני הליגה מבחינת ההגבלות". שחקני הקבוצה, הצוות וההנהלה הודו לפרופסור על השיח הפתוח והמכיל.

יושב ראש מנהלת ליגת העל שמואל פרנקל ביקש מפרופ' גרוטו להצטרף אליו לביקור וכמובן התקבל בברכה. שחקני ומאמני מכבי תל אביב ממשיכים באימוני החזרה לשגרה על פי הנחיות משרד הבריאות, כאשר חלק מהשחקנים עדיין שוהה בבידוד במלון כפר המכביה. כל חברי הקבוצה ואנשי הצוות שעובדים בקרבתם עברו בדיקות לגילוי קורונה וכל התשובות שהתקבלו שליליות.




איתמר גרוטו, עדלי מרכוס, שמעון מזרחי (מכבי תל אביב, רשמי)



איתמר גרוטו (מכבי תל אביב, רשמי)

יאניס ספרופולוס (מכבי תל אביב, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי