טל דן העביר מסר: "היורוליג לא יכול להכתיב לנו שום דבר"

טל דן
טל דן | דני מרון

קפטן עירוני נס ציונה ביקר את התנהלות מספר משחקני מכבי תל אביב: "ארגון השחקנים שלהם לא קשור אלינו". המאמן נדב זילברשטיין לקראת חידוש הליגה: "המצב אמנם לא אידיאלי, אבל זה הרע במיעוטו"

(גודל טקסט)

קבוצות ליגת העל כבר חזרו השבוע לאימונים וההכנות נמצאות בעיצומן לקראת חידוש עונת הכדורסל בעוד כשלושה שבועות ב-20.6, אבל ההתנהלות רחוקה מלהיות שקטה ונראה שהסערה עוד רחוקה מלחלוף. הבוקר (רביעי) הייתה זו עירוני נס ציונה שערכה מסיבת עיתונאים לקראת חזרת ליגת העל ובמהלכה הקפטן, טל דן, אף יצא נגד המסרים שמעבירים מספר משחקני מכבי תל אביב.

כידוע, אתמול ארגון שחקני היורוליג אף פנה למנהלת הליגה בדרישה לשנות את נהלי הבידוד ובמידת הצורך אף לשקול את ביטול עונת 2019/20, אבל טל דן התנער מכך וטען שזו לא בקשת השחקנים בישראל: "זה לא ארגון שקשור אלינו והוא לא יכול להכתיב לנו. יש ארבעה או חמישה שחקנים שרשומים בו ולא רוצים לשחק בזמן שהשכר שלהם מובטח. הבידוד לא פשוט, אבל זה תנאי הכרחי כדי שנשוב לפעילות וזוהי הפרנסה שלנו. זה מה שצריך לעשות כדי שהכדורסל יחזור והיה לנו מאוד חשוב שהכדורסל אכן יחזור – אז אם זה מה שצריך, זה מה שאנחנו נעשה".

במסיבת העיתונאים גם דיבר המאמן נדב זילברשטיין, שנאלץ להחליף את שלושת הזרים דקוואן קוק, קורי פישר וג'ף וויטי שלא ישובו לישראל: "זה נכון שקוק היה עוגן משמעותי, אבל לכל שחקן יש מחליף וצירפנו שחקנים מוכשרים ושונים מאלה שהיו לנו. אתם תראו קבוצה אתלטית יותר, עם מימד יצירתי. נכון שזה לא אידיאלי להכניס שחקנים לעניינים בשבועיים וחצי, אבל זה הרע במיעוטו".

בעוד נס ציונה הייתה מהתומכות הגדולות ביותר לחידוש העונה, היו"ר יניב מזרחי התייחס לסיטואציה בה נמצאת מכבי ת"א שנמנעה בהצבעה, אך הביעה התנגדות: "אני לא מרגיש טוב עם התגובות נגד המצב הקיים, בעיקר מצד שחקני מכבי ת"א. אלה תנאים שהיו ידועים מראש ומי שרצה לחזור לשחק, חזר".


זילברשטיין. יצטרך להתמודד עם השינויים בסגל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי