ג'ייסון סיגרס האריך את חוזהו, חסין: "מהלך טבעי וברור"

ג'ייסון סיגרס
ג'ייסון סיגרס | הפועל חיפה

הפועל חיפה הודיעה כי כוכב הקבוצה ישחק במדיה גם בליגת העל, המאמן בירך: "שחקן נהדר בעל מנהיגות ועם אופי מיוחד שתרם רבות לעליית הקבוצה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה, שהעפילה לליגת העל, ממשיכה בהכנות לקראת עונת 2020/21. האדומים מהכרמל הכריזו היום (חמישי) כי ה-MVP של הליגה הלאומית העונה, ג'ייסון סיגרס, ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה.

כזכור, סיגרס בן ה-34 (1.94 מ') הצטרף להפועל חיפה לאחר המחזור השני. את העונה הוא סיים עם ממוצע של 20.1 נקודות, הוריד 5.8 ריב' וחילק 2.8 אסיסטים. משחק השיא שלו היה בניצחון החוץ הגדול על בני הרצליה בו קלע 34 נקודות, והשווה את שיא הקריירה האישי.

מאמן הקבוצה אלעד חסין בתגובה לחתימה: "אני מברך על ההחתמה של ג'ייסון וההמשכיות שלו איתנו לעונה הבאה. הוא שחקן נהדר בעל מנהיגות ועם אופי מיוחד שתרם רבות לעליית הקבוצה לליגת העל, כך שמבחינת כל המערכת המהלך היה טבעי וברור".

יו"ר המועדון, יובל רוסמן, הוסיף: “האופי של המועדון לאורך השנים זה המשכיות, וההחתמה של ג'ייסון סיגרס מחזקת את זה. מדובר בווינר עם ניסיון עצום ואישיות יוצאת מן הכלל, וברגע שעלינו לליגת העל לא היה לנו ספק שהוא הראשון שנרצה לראות בקבוצה שתיבנה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי