טיישון תומאס צייץ בטוויטר: "צריך את המשפחה שלי עכשיו"

טיישון תומאס
טיישון תומאס | אודי ציטיאט

אחרי עזיבתו המפתיעה של ג'ייקובן בראון, איתות מדאיג מכיוונו של הסנטר המצטיין של הפועל ירושלים, שכתב שהוא זקוק לבני משפחתו וזכה לתמיכה מהקהל האדום

(גודל טקסט)

טיישון תומאס, סנטר הפועל ירושלים, סיפק היום (חמישי) ציוץ די מדאיג בעמוד הטוויטר הרשמי שלו. "אני צריך את המשפחה שלי עכשיו", כתב השחקן. תומאס, שהצטרף להפועל ירושלים ביולי 2018 לאחר עונה בהפועל חולון, זכה לתגובות מחבקות מאוהדי הקבוצה שהביעו את תמיכתם בסנטר המצטיין.

רק אתמול, כזכור, ירושלים נאלצה להיפרד מכוכב הקבוצה, ג'ייקובן בראון, שעזב מסיבות אישיות והמריא לארצות הברית על מנת לשהות לצד בני משפחתו. במהלך בזק, ירושלים הנחיתה בבירה את ג'רמי פארגו, אקס מכבי תל אביב, שחתם עד תום העונה. הגארד צפוי לנחות בארץ בתחילת השבוע הבא ולהיכנס לבידוד בן 14 ימים.

פארגו אמר לאחר החתימה: "כשהגיעה ההזדמנות מיד החלטתי שאני מגיע להפועל. אני כמובן מכיר את המועדון והמסורת שלו ויודע שהעונה זכה בגביע המדינה ובגביע ווינר. אני מגיע לעזור להפועל לסיים את מה שהתחילה ומחכה לשתף פעולה עם החברים לקבוצה ועם עודד קטש, שהיה מי שנתן לי את ההזדמנות הראשונה אחרי הקולג' ויש לנו יחסים קרובים עד היום".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי