קניסטר בר דוד: 12 מיליון שקל או שהעונה הבאה לא תיפתח

ח"כ חילי טרופר, הילה קניסטר בר דוד
ח"כ חילי טרופר, הילה קניסטר בר דוד | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל נפגשה עם שר התרבות והספורט החדש ועדכנה אותו על החלטת המנהלת: פיצוי על ידי הגורמים המתקצבים את הספורט או שעונת 2020/21 לא תצא לדרך

(גודל טקסט)

יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, הילה קניסטר בר דוד, נפגשה היום (חמישי) עם שר התרבות והספורט החדש, ח"כ חילי טרופר. השניים שוחחו על דרכים לקידום כדורסל הנשים ולצמצום הפערים החברתיים והתקציביים בין נשים לגברים בספורט בישראל. הצדדים סיכמו על המשך שיתוף פעולה לגיבוש תכנית מקצועית ותקציבית, לקידום ספורט הנשים בישראל בדגש על כדורסל הנשים.

קניסטר בר דוד אמרה לאחר הפגישה: "ברכתי את השר טרופר על כניסתו בימים אלה לתפקיד שר התרבות והספורט. התרשמתי שהשר וצוותו נכונים לעבודה מאתגרת וקשה. השר הפגין בקיאות רבה בפרטים, וגילה גישה עניינית וערכית. הצגתי לשר את הצרכים המיידים של כדורסל הנשים.אנו נעמוד בקשר בימים הקרובים עם לשכת השר לטובת גיבוש מענה על ידי המשרד. אני בהחלט רואה בשר טרופר שותף לדרך שלנו, ליצירת השינוי הנדרש ביחס לספורט הנשים בישראל" .

הפגישה התקיימה יממה לאחר פגישה בה עדכנה קניסטר בר דוד את השר כי מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל החליטה בישיבתה שלא לפתוח את עונת המשחקים הקרובה (2020/2021)  אם המנהלת לא תתוקצב בסכום שלא יפחת מ-12 מיליון שקל על ידי הגורמים המתקצבים את הספורט בישראל. הליגה מתוכננת להיפתח ב-12 באוקטובר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי