קרע חלקי בגיד אכילס לדיברתולומיאו, שגמר את העונה

ג'ון דיברתולומיאו עם דיוויד כהן
ג'ון דיברתולומיאו עם דיוויד כהן | עדי אבישי

מכה קשה למכבי תל אביב: הקפטן, שהתאושש לאחרונה מפציעה ארוכה ואמור היה לעמוד לרשות הצהובים לקראת חזרת הליגה, נפצע באימון לאחר שביצע תנועה חדה וצפוי לחזור לשחק רק בעונה הבאה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכה קשה מאוד למכבי תל אביב, שתיאלץ להסתדר ללא ג'ון דיברתולומיאו במשחקי ההכרעה של עונת 20219/20. כשלושה שבועות לאחר ששב לאימונים, היום (שלישי) התברר כי קפטן האלופה סובל מקרע חלקי בגיד אכילס ולא צפוי לשוב לשחק כדורסל העונה, זאת לאחר שנפצע ברגלו בעקבות תנועה חדה שביצע במהלך האימון אותו הוא נאלץ לנטוש מוקדם מהצפוי.

כזכור, בחודש דצמבר האחרון הקפטן קרע את שרירי החזה לאחר ארבע דקות בלבד במשחק הבית נגד באיירן מינכן ואמור היה להיעדר  כחצי שנה ובעקבות כך גם לסיים את העונה, אך פגרת הקורונה העניקה לו אפשרות להתאושש ולקחת חלק בהמשך המשחקים, אלא שאז הגיע הפציעה הנוכחית וחיסלה את סיכוייו לשוב למגרשים העונה.

רק לפני כשלושה שבועות ולאחר חמישה וחצי חודשי היעדרות בגין אותה פציעה נדירה, הודיעה מכבי תל אביב כי הקפטן שב לאימונים והוא צפוי להיות כשיר עד לפתיחת העונה ב-20 ביוני, אולם, כאמור, הפעם העונה של דיברתולומיאו הגיעה לסיומה באופן סופי לאחר שספג פציעה קשה נוספת. עד הפציעה הראשונה, העמיד הקפטן ממוצעים של 7.8 נקודות ו-1.7 אסיסטים.


דיברתולומיאו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי