מכבי ת"א הבהירה לח"כ טרופר: "קיים סיכון לפתיחת העונה הבאה"

שמעון מזרחי
שמעון מזרחי | עדי אבישי

היו"ר שמעון מזרחי והמנכ"ל עדלי מרכוס נפגשו עם שר התרבות והספורט הנכנס והסבירו את הצורך בפיצויים כספיים ובהקלות לשחקנים: "הוא הבין את המשמעות ואמר שיפעל בנושא", נמסר מהקבוצה

(גודל טקסט)

יממה לאחר שערכה את מסיבת העיתונאים לקראת חזרת ליגת העל בכדורסל לפעילות ובמהלכה המנכ"ל עדלי מרכוס גם דיבר בקצרה על שיחות עם משרד הבריאות בניסיון לאפשר הקלות לשחקני הליגה, אישרה הבוקר (רביעי) מכבי תל אביב כי יושב ראש הקבוצה עו"ד שמעון מזרחי ועדלי מרכוס נפגשו אתמול אחר הצהריים עם שר התרבות והספורט הנכנס ח"כ חילי טרופר במשרדו בתל אביב.

"הפגישה הייתה פגישת היכרות באווירה טובה מאוד, כאשר טרופר אוהד ספורט ואוהד כדורסל מושבע", נמסר ממכבי תל אביב ונטען כי "בשיחה דובר רבות על משבר הקורונה והפגיעה בקבוצות הספורט. ההכרח בפיצויים כספיים לשנה הנוכחית, ההקלה בסגר הארוך שבו נתונים השחקנים ורשת הבטחון לעונה הבאה. הבהרנו כי קיים סיכון לפתיחת העונה הבאה אם לא תיפרש רשת בטחון. השר הבין את המשמעות ואמר שיפעל בנושא מול משרד האוצר".

"הייתה פגישה טובה, מתוך מטרה משותפת לקדם את הכדורסל הישראלי", אמר שר התרבות והספורט, ח"כ חילי טרופר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב. "סוכם שנמשיך לפעול ביחד עם מכבי תל אביב וכלל קבוצות הליגה כדי שליגת הכדורסל תוכל להמשיך ולפעול לטובת כלל אוהדי הכדורסל".

עו"ד שמעון מזרחי סיפר בתום הפגישה: "פגשנו איש מיוחד שאהבת הספורט יוקדת בו. בטוחני שהוא עומד בפני קדנציה פורה ומוצלחת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי