נערכת היטב לליגת העל: הפועל חיפה החתימה את הסנטר לנארד פרימן

לנארד פרימן
לנארד פרימן | הפועל חיפה, רשמי

בוגר קבוצת אוניברסיטת צפון קרוליינה (24, 2.06) הוא הזר הראשון שמצטרף לקבוצה של אלעד חסין. בעונה האחרונה היה השלישי במדד היעילות והשני בריבאונדים. היו"ר רוסמן: "בטוח שהאוהדים יתאהבו בו"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה, שסיימה את העונה הסדירה בליגה הלאומית בליגה השנייה ולאור ההכרזה על סיום הליגה העפילה לליגה הבכירה, כבר חושבת על העונה הבאה. היום (חמישי) החתימה הקבוצה שחקן זר ראשון לעונה הבאה החגיגית 2020/21 – לנארד פרימן, שחתם באמצעות סוכנו אבי זילברמן.

פירמן (24, 2.06), משחק בעמדות הסנטר והפורוורד, וזו תהיה העונה השלישית שלו מחוץ לארה"ב.  פרימן הינו בוגר קבוצת אוניברסיטת צפון קרוליינה סטייט ובעונת  2018/19 שיחק בליגה הטורקית השנייה במדי פיינל ספור בורסה שם הציג מאזן של 16 נקודות ו-10 ריבאונדים בממוצע. כמו כן רשם את שיא הקריירה שלו עם 30 נקודות ו-19 ריבאונדים.

בעונה החולפת הוביל את מונס האינהוט הבלגית למקום השני בליגה הראשונה  כששותף לכל 17 המשחקים – שיחק בממוצע 28 דקות בהן קלע 12 נקודות והוריד 8.6 ריבאונדים. שני נתונים מרשימים רשם העונה בליגה הבלגית כשסיים שלישי במדד היעילות ושני בריבאונדים, ובסוף העונה נבחר לשחקן ההגנה הטוב בליגה. לנארד מצטרף לג'ייסון סיגרס ויהיה השחקן השני שלנו העונה בסגל הנבנה של אלעד חסין.

אלעד חסין (עדי אבישי)

יו"ר הפועל חיפה, יובל רוסמן, בירך על המהלך:  "אנחנו ממשיכים במלאכת הרכבת הפאזל לליגת העל, כשלנארד פרימן הוא חלק משמעותי. אין ספק שמדובר בשחקן עם מחויבות הגנתית ובשנתיים שלו מחוץ לארה"ב צבר ניסיון משמעותי. אני בטוח שהאוהדים שלנו יתאהבו בו".

אלעד חסין מאמן הקבוצה: "אנחנו מאוד שמחים על החתימה עם לנארד פרימן. שחקן שעקבנו אחריו והיינו איתו בקשר במהלך החודש האחרון. כולם חושבים שהוא יתרום לנו בשני צידי המגרש ואנחנו מקווים שהוא יוביל אותנו למטרות שסימנו לעונה הבאה בליגת העל".

מנהל הוועדה המקצועית ראובן אלקס: התייחס גם הוא להחתמה: "אנחנו מאד שמחים ששחקן ברמה של פרימן שלמרות גילו הצעיר הספיק להוכיח את עצמו באירופה בחר לשחק בהפועל חיפה ובטוחים שהוא יהווה תוספת כוח רצינית מאד מתחת לסל".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי