מכבי תל אביב החתימה את פרדריק בורדיון

פרדריק בורדיון
פרדריק בורדיון | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

הגארד שפתח את העונה במדי מכבי ראשון לציון, מצטרף לצהובים בעקבות פציעת דיברתולמאו. ספרופולוס: "יש לו את האופי הנדרש כדי להילחם על המטרות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא מבזבזת זמן. אלופת המדינה החתימה היום (חמישי) באופן רשמי את פרדריק בורדיון עד לסיום העונה הנוכחית. הגארד בן ה-29 (1.93 מ') פתח את העונה במדי מכבי ראשון לציון והצהובים החליטו לצרפו בעקבות הפציעה של הקפטן, ג'ון דיברתולומיאו.

ההחתמה בוצעה במהלך מהיר, והמאמן יאניס ספרופולוס היה מרוצה: "החלטנו לצרף שחקן טוב אחרי הפציעה של ג'ון דיברתולומיאו במטרה שיוסיף לנו איכות. מדובר בשחקן שיש לו את האופי הנדרש כדי להילחם על המטרות שלנו".

אני רוצה להוסיף שכולנו עם ג'ון, כולנו אוהבים אותו ומאחלים לו לחזור חזק מאי פעם", סיכם המאמן היווני. בורדיון נולד למשפחה יהודית בצרפת ושיחק בנבחרת הנוער של הטריקולור. בגיל צעיר הצטרף ל-INSEP, מוסד הספורט הלאומי של צרפת בו הוכשרו גם כוכבים כמו טוני פארקר, אוון פורנייה ועוד.



בורדיון (עודד קרני)

"בשביל בחור יהודי מצרפת זה ההישג הגדול ביותר לשחק בישראל ועבור מכבי. זה הדבר הכי גדול שאפשר לחלום עליו". אמר פרדריק בורדיון. "אני רוצה לעזור לקבוצה לקחת אליפות. לא ניתן לאף אחד אחר לקחת אותה. אני מכיר את אוהדי מכבי, כדורסל זה הכל בשבילם וננצח בכל משחק כאילו הם איתנו באולם. אני ממש מקווה שהם יוכלו להיות איתנו בפלייאוף".

בספטמבר 2017 הגיע לארץ וחתם במכבי חיפה וחמישה חודשים לאחר מכן הצטרף להפועל אילת וסייע לה להגיע בעונה הקודמת עד לפיינל פור, אז הפסיד עם הדרומיים למכבי ת"א בחצי הגמר. כאמור, בתחילת העונה הנוכחית הצטרף לראשל"צ ותרם 7.2 נקודות, 2.1 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים ו-1.5 חטיפות ב-24.9 דקות למשחק בממוצע.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי