דיווח: לורנזו בראון ויתר על פנאתינייקוס, בדרכו למכבי ת"א

לורנזו בראון
לורנזו בראון | Justin Setterfield/Getty Images

גארד הכוכב האדום בלגרד, ששיחק בשנים האחרונות גם ב-NBA ובליגה הסינית, עשוי להצטרף בעונה הבאה לצהובים כמחליפו של נייט וולטרס ששוחרר לאחרונה

(גודל טקסט)

האם לורנזו בראון יצטרף בעונה הבאה למכבי תל אביב? במקביל להכנות האחרונות של הצהובים לקראת ליגת העל שתתחדש ביום ראשון הבא אחרי פגרת קורונה בת כשלושה חודשים, הבוקר דווח בסרביה שהגארד, שסומן על ידי המועדון כבר בקיץ האחרון, בדרכו לקבוצה.

בראון שהצטיין העונה במדי הכוכב האדום בלגרד, היה במו"מ מתקדם עם פנאתנייקוס בשבועות האחרונים, אולם לאור האפשרות שפאו תעזוב את היורוליג ותעבור לליגת האלופות בכדורסל, החליט השחקן לסיים את השיחות וכאמור הוא כעת נוטה לאפשרות להצטרף לקבוצה של יאניס ספרופולוס, שסימנה אותו בתור מחליף אפשרי לנייט וולטרס שסיים את דרכו בקבוצה לפני שבועיים.

בראון בן ה-29, שנחשב בין המועמדים גם לאולימפיאקוס ולצסק"א מוסקבה אולם לא נראה כי יזכה להצעה מאחת מהן, שיחק בעברו ב-NBA אחרי שב-2014 נבחר בדראפט על ידי פילדלפיה 76' ושיחק בין השאר גם במינסוטה טימברוולבס, פיניקס סאנס וטורונטו רפטורס. לפני שהגיע לכוכב האדום גם שיחק בגוואנגז'ו לונג-ליונס הסינית במשך מספר חודשים והעונה ביורוליג רשם העונה 12.3 נקודות ו-4.6 אסיסטים בממוצע למשחק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי