ירושלים הודיעה: סירווידיס יירשם לליגה. תומאס יעבור לספרד?

טיישון תומאס
טיישון תומאס | אודי ציטיאט

הקבוצה מהבירה הכריזה כי הליטאי יהיה חלק מהקבוצה בהמשך העונה הנוכחית. דיווח: באסקוניה מנסה לצרף את שחקן הפנים שעזב את ישראל ועשוי להיכנס לנעליו של טוקו שנגליה

(גודל טקסט)

לקראת חזרת ליגת ווינר סל לפעילות ביום ראשון הקרוב, הפועל ירושלים הודיעה היום (רביעי) כי היא תרשום בסגל את כל ששת הזרים שלה, כולל הליטאי דייוידאס סירווידיס, כאשר לכל משחק יירשמו כמובן רק חמישה בטופס. כזכור, אתמול ערך סירווידיס את הופעת הבכורה הלא רשמית שלו במדים האדומים ותרם 11 נקודות במשחק ההכנה בו ניצחה הקבוצה מהבירה את הפועל גלבוע/גליל.

בתוך כך, כשבוע לאחר שהפועל ירושלים הודיעה על עזיבתו של טיישון תומאס, בתקשורת הספרדית פורסם בימים האחרונים שבאסקוניה נמצאת במגעים עם שחקן הפנים האמריקאי בן ה-27 והיא מנסה להחתימו לקראת עונת 2020/21.

על פי הדיווח, באסקוניה בונה על תומאס ומייעדת לו תפקיד משמעותי כמחליפו של הכוכב הגדול טוקו שנגליה, שכידוע נמצא על סף חתימה בצסק"א מוסקבה. אם אכן יצטרף, שחקן הפנים עשוי לשתף פעולה עם חברו הטוב ג'ייקובן בראון, שעזב גם הוא לאחרונה את ירושלים ונמצא על הכוונת של הספרדים.

תומאס, כזכור, הצטרף להפועל ירושלים ביולי 2018 וזכה עם הקבוצה בשני גביעים. העונה העמיד ממוצעים של 15.6 נקודות ושישה ריבאונדים למשחק במסגרת ליגת האלופות והוסיף 13 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק במסגרת ליגת ווינר סל.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי