דני אבדיה: "לפני ה-NBA, נותרה לי עוד משימה בישראל"

דני אבדיה
דני אבדיה | עדי אבישי

הפורוורד סיפר בראיון ב-ESPN שאליפות עם מכבי תל אביב נמצאת כעת בראש מעיניו: "הייתה לנו עונה כל כך נהדרת, כך שזכייה בתואר תיתן לנו תחושה שהעבודה הקשה שלנו השתלמה"

(גודל טקסט)

הסווינגמן של מכבי תל אביב, דני אבדיה, אמור לערוך בימים הקרובים את משחקיו האחרונים בישראל, בשל בחירתו הצפויה בעשירייה הראשונה בדראפט 2020 של ה-NBA. לקראת חידושה של ליגת העל, גם ב-ESPN גילו עניין והזמינו את אבדיה לראיון, אולי בפעם האחרונה כשחקן צהוב.

"לפני שאני מגיע לארצות הברית, יש לי עבודה לסיים כאן בישראל", אמר דני אבדיה. כשחקן אני מחויב לארגון שלי ולחברי הקבוצה והמטרה היא להביא אליפות לתל אביב. הייתה לנו עונה כל כך נהדרת, כך שזכייה בתואר, אפילו באיחור של כמה חודשים ובלי אוהדים, תיתן לנו תחושה שהעבודה הקשה שלנו השתלמה".

העונה שיחק בליגה 21 פעמים, שמתוכן תשע עלה בחמישייה הראשונה והעמיד ממוצעים של 12.3 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים. ביורוליג כמובן רשם מספרים צנועים יותר וקלע בממוצע רק 4 נקודות במשחק, אבל הראה מספר מהלכים מרשימים שהוכיחו שיש לו מקום בליגה הטובה בעולם. בנוסף, לאבדיה לעומת שחקני קולג', שכבר לא יכולים לשחק עוד העונה, תהיה אפשרות לשפר אפילו יותר את הרושם שהותיר לג'נרל מנג'רים ואולי אפילו להיבחר במקום גבוה יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי