ווילבקין: "עצוב שזה בלי אוהדים, אבל שמחים לשחק כדורסל שוב"

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | לירון מולדובן

מכבי ת"א תארח את אשדוד במשחק החזרה לליגת העל, הגארד: "יהיה משחק אגרסיבי". ספרופולוס, שיפגוש את עמית תמיר ששיחק אצלו ביוון: "היה קשה לכל מי שישב בחוץ, רוצים להתחיל"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תערוך את משחקה הרשמי הראשון מזה 99 ימים כשתארח מחר (ראשון, 19:00) את נועלת הטבלה מכבי אשדוד, במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל בכדורסל שתיפתח מחדש אחרי פגרה ארוכה.

מאז משחקה האחרון, האלופה והמוליכה נפרדה מטאריק בלאק, נייט וולטרס, ג'יילן ריינולדס וארון ג'קסון, כאשר מנגד הצטרפו פרדריק בורדיון וסנדי כהן, שקיבל אזרחות ונרשם כישראלי לליגה. מלבד כל אלו, הצהובים החזירו את רוב שחקני הסגל ובראשם סקוטי ווילבקין ואות'לו האנטר, כדי להסתער על אליפות מספר 54 בתולדות המועדון. בניגוד ליתר הקבוצות בליגה, מכבי תל אביב לא ערכה משחקי אימון.

מנגד, מכבי אשדוד תצטרך לחולל נס כדי להימנע מירידה לליגה הלאומית. הקבוצה מעיר הנמל עברה שינויים רבים במהלך פגרת הקורונה. בעמדת המאמן, בראד גרינברג נפרד מאשדוד ובמקומו מונה עמית תמיר, שיפגוש את מאמנו לשעבר מהתקופה בה שיחק בפאוק סלוניקי היוונית, יאניס ספרופולוס כמובן. מלבד פול סטול, ה"דולפינים" ישובו לליגה עם קאדר זרים חדש הכולל את ג'יי.אר הולדר, זאק קאת'ברטסון ואלונזו קולמן, כאשר בסגל הישראלי הצטרפו דולב דראפיץ' ודור גולדנברג, שעלו מליגת המשנה. הדרומים את ליאור אליהו שגמר את העונה ואת עודד ברנדווין הפצוע.

ווילבקין. הצהובים חוזרים לליגה (עדי אבישי)
ווילבקין. הצהובים חוזרים לליגה (עדי אבישי)

כוכב מכבי תל אביב, סקוטי ווילבקין, דיבר על ההתרגשות לחזור לפרקט והעריך כיצד יתפתח המשחק הראשון מזה תקופה ארוכה: "זה מרגיש טוב לחזור, אנחנו מוכנים. עצוב שזה יהיה ללא אוהדים, אבל אנחנו שמחים לשחק כדורסל שוב. מה הוא מצפה לראות במשחק. סביר להניח שכל הקבוצות חלודות בכל מיני דברים קטנים. מצפה למשחק חזק בגלל האנרגיה שתהיה אחרי 99 ימים ללא כדורסל, אז אני חושב שיהיה משחק אגרסיבי".

מאמן האלופה יאניס ספרופולוס אמר: "אנחנו מרגישים טוב. אחרי תקופה כזו ארוכה בלי משחקים, כולם רוצים להתחיל. התאמנו המון, עכשיו הזמן לשחק ולהתחרות. בטוח שהיה קשה לכל מי שישב בחוץ, גם לאוהדים ולחובבי הכדורסל. עכשיו יש לנו שוב הזדמנות לשחק ולהיות על המגרש, למרות שזה לא יהיה אותו הדבר כי האוהדים לא יהיו איתנו והאווירה תהיה שונה, אבל אנחנו יודעים שהם יצפו בטלוויזיה ונעשה את המיטב".

ספרופולוס. קיבל את רוב הסגל בחזרה (דני מרון)
ספרופולוס. קיבל את רוב הסגל בחזרה (דני מרון)

על הציפיות שלו למשחק: "מבחינתנו חשוב מאוד שניראה כמו לפני הפגרה. נצטרך קצת זמן כי התאמנו רק שלושה שבועות ולא קל להכין את הקבוצה בתקופה כזו, אבל כרגע אנחנו בדרך הנכונה למעלה וככל שנשחק ונתאמן, נמשיך להשתפר".

לסיום, היווני התייחס ליריבה: "אני שמח לפגוש שחקן שלי לשעבר על הספסל היריב. מאחל לו בהצלחה, אני בקשר טוב איתו ויש לנו זיכרונות טובים מהתקופה שאימנתי אותו בפאוק סלוניקי. יש להם שחקנים חדשים, הם תחרותיים ויש להם קלעים טובים, נצטרך להיות מוכנים ומרוכזים. במשחקים הראשונים אחרי פגרה כזו, חשוב שניצמד לתכנית המשחק שלנו ולמה שעבדנו עליו באימונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי