בשני: נהריה ונס ציונה סוגרות את הסיבוב השני בליגת העל

דומיניק ווטרס
דומיניק ווטרס | דני מרון

פיינליסטית גביע המדינה תארח את גלבוע/גליל למפגש צפוניות, הכתומים ייצאו למשחק חוץ נגד הפועל אילת, אותה יפגשו האקסים רייבונטה רייס וג'יי פי טוקוטו

(גודל טקסט)

מחזור החידוש של ליגת העל בכדורסל, ה-22 במספר, יושלם מחר (שני) עם צמד משחקים בין ארבע קבוצות אשר בכל מקרה ישחקו בבית התחתון: הפועל אילת תארח את נס ציונה, בעוד נהריה וגלבוע/גליל יתמודדו במפגש צפוניות.

הפועל אילת – עירוני נס ציונה (19:35)
הדרומיים נאלצו להחליף את כל הזרים ובנוסף איבדו את אחד הישראלים הבולטים בקבוצה, יהונתן שולדבראנד שנמצא בספרד וצפוי לשוב בעונה הבאה. בגזרת הרכש, אילת התחזקה במספר שחקנים מהליגה הלאומית: בוגרי נבחרת העתודה מירון רוינה ושחר עמיר, בן קרטר ועידו דוידי. במשחק ההכנה היחיד שלה, החבורה של אריק אלפסי נוצחה 73:68 בבאר שבע.

מנגד, הכתומים השאירו רק את ג'יי פי טוקוטו מבין הזרים שהיו כאן לפני הפגרה ובמקום אלה שעזבו, הגיעו לינדל וויגינטון, קמרון אוליבר ורייבונטה רייס, שיפגוש מחר את הקבוצה ממנה נפרד רק לפני ארבעה חודשים, בדומה לטוקוטו ששיחק באילת בעונה שעברה. נדב זילברשטיין ושחקניו ערכו משחק אימון אחד לקראת חזרת הליגה ובו הפסידו 112:99 למכבי ראשון לציון בבית.

טוקוטו. היחיד שנשאר בנס ציונה (אודי ציטיאט)
טוקוטו. היחיד שנשאר בנס ציונה (אודי ציטיאט)

עירוני נהריה – הפועל גלבוע/גליל (20:00)
הסגולים חוזרים כמעט עם אותו הסגל שהגיע עד לגמר גביע המדינה בעונה הנוכחית, מלבד שינויים בודדים: איבן אלמיידה הגיע במקום ג'רל מקניל, שנשאר בארה"ב כיוון שהוא מתחתן הקיץ, ואופק בן יעקב שחזר לקבוצה בה גדל אחרי שמונה שנים. הקבוצה של דני פרנקו קיימו משחק הכנה אחד והובסה 95:61 על ידי מכבי ראשון לציון.

בצד השני, החבורה מגן נר שמרה על מייקל יאנג וצירפה אליו שלושה זרים חדשים: ג'ו תומאסון, טים קולמן ואקיל מיצ'ל. לקאדר המקומי חזרו מספר שחקנים שהיו בהשאלה או החזיקו בכרטיס כפול ושיחקו בקבוצות אחרות: אייל ננקין, איתי מושקוביץ, אביאל לוי וגלעד לוי. במשחקי ההכנה, הקבוצה של ליאור ליובין ניצחו 74:89 את מכבי חיפה ונכנעו 96:87 להפועל ירושלים. ארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות היו מותחים במיוחד והסתיימו בהפרש שלא עולה על ארבע נקודות.

פרנקו. נהריה חוזרת לליגה (דני מרון)
פרנקו. נהריה חוזרת לליגה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי