ספרופולוס: "התגעגענו, כדורסל זה החיים שלנו". אבדיה שלח מסר

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א התרגש לאחר הניצחון על מכבי אשדוד: "שיחקנו טוב והיינו רציניים ברוב הדקות", אך היה עצוב שהמשחק נערך ללא קהל. הצעיר שהצטיין התייחס לשינוי שעשה: "אמרו שאני חלש פיזית, זה נתן לי מוטיבצייה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא נתנה למכבי אשדוד סיכוי וסגרה עניין כבר ברבע הראשון עם יתרון מבטיח 18:31. הצהובים של יאניס ספרופולוס ניצחו בקלות במשחק הראשון שלהם מאז החזרה מהפגרה – 82:114 ועלו למאזן מרשים של 20:2 דני אבדיה, השם המדובר ביותר בכדורסל הישראלי, סיפק ערב נהדר עם 23 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. עוד נתון שבלט היה האחוז הגבוה ל-3 – כשהאלופה קלעה ב-17 מ-29 נסיונות.

המאמן ספרופולוס היה מאושר: "התגעגענו לכדורסל, זה החיים שלנו", אמר לאחר המשחק, ולא היה יכול שלא להתייחס להיעדר לקהל: "זה מצב לא רגיל ולא טוב לשחק ללא קהל. אני מקווה שהמצב עם הקורונה השתפר ולאט לאט נצליח להחזיר את הקהל ובעונה הבאה אפילו יהיה אולם מלא כמו שאנחנו אוהבים".

על המשחק: "שיחקנו טוב והיינו רציניים ומחויבים ברוב הדקות. מבחינה התקפית בלטנו מאוד וקלענו סקור גבוה וברמה ההגנתית הייתי מרוצה מרוב הזמן. לגבי דני אבדיה ויובל זוסמן, הם נמצאים בכושר טוב והעבודה הקשה שלהם השתלמה. קצב המשחק קצת חסר אבל ברור שזה יגיע".

דני אבדיה. העביר מסר (עדי אבישי)

דני אבדיה התייחס לפגרה והשינוי שעבר במהלכה: "רציתי לפתח את הגוף שלי והתאמנתי קשה מאוד כדי להשתפר. אני מרוצה מהתוצאות אבל זה לא הסוף. שמעתי שאומרים אולי שאני חלש ברמה הפיזית ולקחתי את זה נורא קשה. מצד שני השתמשתי בזה גם כמוטיבצייה לעבוד על הגוף שלי ולהתקדם ברמה הפיזית וראיתי שאני יכול לשפר גם דברים נוספים במשחק שלי".

הניצחון: "אנחנו צריכים עוד קצת להתאפס מבחינת ההגנה, אסור לשכוח שזה המשחק הראשון שלנו לאחר הפגרה הארוכה. אנחנו רוצים לחזור ליכולת שהצגנו לפני הפגרה. אני חושב שנראינו טוב ויש לנו שחקנים מעולים. כל אחד יודע מהם היתרונות שלו, כל אחד מבין את מקומו. נחזור לשיא הכושר כמה שיותר מהר, אנחנו משפחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי