מתחזקת: קטיה אברמזון חתמה באליצור חולון

קטיה אברמזון
קטיה אברמזון | אתר רשמי

שחקנית נבחרת ישראל מצטרפת לסגנית המוליכה ותערוך את הבכורה ביום שני מול הרצליה: "מקווה לעזור לקבוצה להשיג את המטרות והיעדים המקצועיים שהציבה לעצמה"

(גודל טקסט)

קבוצת הנשים בכדורסל של אליצור חולון, המדורגת במקום השני בטבלה אחרי 15 מחזורים מתחזקת והבוקר (ששי) הודיעה שהשחקנית הבינלאומית, קטיה אברמזון, בת 29, 1.85 מטר מצטרפת לקבוצה. את הופעת הבכורה שלה תערוך אברמזון ביום שני הקרוב (מחזור 16) במשחק החוץ נגד  בנות הרצליה, בשורותיה שיחקה בעונה שעברה.


עבור אברמזון, שילדה את בנה עומר לפני כחודשיים, תהא זו קדנציה שניה במועדון, בשורותיו שיחקה בעונת 2005-2006. אברמזון תוסיף לקבוצה עומק ורוטציה, דבר שבהחלט זקוקים  לו מאד בחולון.





במהלך הקריירה שיחקה אברמזון במספר מועדונים: היא היתה שותפה לזכייה בשתי אליפויות וזכייה בגביע המדינה במדי אליצור רמלה בשורותיה שיחקה שנתיים. בנוסף שיחקה מספר עונות באירופה: בלאריסה היוונית, באלבה יוליה מרומניה ובשופרון ההונגרית אתה שיחקה ביורוליג.


אברמזון שייכת לסגל נבחרת ישראל מאז שנת 2005, ויחד אתה העפילה הנבחרת לשלוש אליפויות אירופה.


קטיה אברמזון אמרה לאחר החתימה: "אני שמחה מאד להצטרף לאליצור חולון הנמצאת במאבקים על אליפות המדינה וגביע המדינה, ומקווה לתרום מניסיוני הרב את העזרה הנחוצה לקבוצה שיש לה סגל קצר. אני מקווה לעזור לחולון להשיג את המטרות והיעדים המקצועיים שהציבה לעצמה".


יו"ר הקבוצה, מנחם וידהורן  אמר על ההחתמה: "עד עכשיו אנחנו בעונה מצויינת. יחד עם זאת אנו מודעים לעובדה שהסגל שלנו קצר. אין לי ספק שקטיה אברמזון עם האיכויות המקצועיות שלה והניסיון הרב שלה, תסייע לנו לכוון הכי גבוה שאפשר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי