מאי דיין חוזרת לקדנציה שנייה בבנות הרצליה

קורי קאר
קורי קאר | מנהלת הליגה

השחקנים בת ה-25 שעזבה את המועדון לפני כשנתיים ששיחקה לפני כשנתיים בבני יהודה וברעננה שבה לקבוצה מהשרון. "נרגשים מההצטרפות, היא קלעית נהדרת ויש לה את היכולת לשחק בכמה עמדות", אמר המאמן קורי קאר

(גודל טקסט)

מאי דיין חוזרת לקדנציה שנייה בבנות הרצליה. מאי (25, 1.70) גדלה במחלקת הנערות של אשדוד והייתה לרכזת מובילה בכל נבחרות ישראל הצעירות. בשנתיים לאחר שעזבה את הרצליה שיחקה בבני יהודה וברעננה ובעונתה האחרונה רשמה ממוצעים של 8.6 נק, 2.3 ריב ו 1.8 אס ב 27 דק למשחק.

המנהל המקצועי ,עמית הלמן, אמר לאחר ההחתמה: "אנחנו מאושרים שמאי חוזרת אלינו. מאי היא שחקנית שתמיד אהבנו ושמחנו מאוד לראות את הצלחתה והתקדמותה בשנתיים האחרונות תחת הדרכתו של המאמן עדני דגן. מאי, רכזת טבעית, מהבודדות בכדורסל הישראלי, ואנחנו רוצים לעזור לה להגיע לרמות הגבוהות ביותר ולנבחרת ישראל מקום לו היא ראויה. יחד עם מאי אנחנו בטוחים שנבנה בהרצליה סגל מוכשר ומיוחד".

קורי קאר, מאמן הקבוצה אמר לאחר ההחתמה: "אנחנו נרגשים שמאי מצטרפת לבנות הרצליה. מאי היא רכזת טבעית עם ניסיון, מנהיגות ואופי שחשובים מאוד למועדון שלנו שמשקיע בקידום שחקניות צעירות. מאי היא קלעית נהדרת ויש לה את היכולת לשחק בכמה עמדות במגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי