הילה קניסטר בר דוד הוצגה כיו"ר מנהלת ליגת העל לנשים

הילה קניסטר בר דוד, עמירם הלוי
הילה קניסטר בר דוד, עמירם הלוי | איגוד הכדורסל

יו"ר העמותות לקידום מקצועי וחברתי בקריית אונו במהלך העשור האחרון, החליפה את איריס שטרק שסיימה את התפקיד אחרי שבע שנים. בישיבה שהתקיימה בכפר המכבייה, הוצגה בפני חברי דירקטוריון המנהלת

(גודל טקסט)

הילה קניסטר בר דוד, הוצגה היום (חמישי) ליו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל החדשה ותחליף בתפקידה, שיעשה בהתנדבות מלאה את רו"ח איריס שטרק שסיימה את התפקיד אחרי שבע שנים.

קניסטר בר דוד מששמת כיו"ר העמותות לקידום מקצועי וחברתי בקריית אונו, במהלך העשור האחרון הובילה את האג'נדה להעצמת נשים ושייוון מגדרי בגופי הסתדרות המעו"ף וכיום היא מובילה את כנסי העצמה הנשית הגדולים בישראל, במטרה לתת כלים מנטליים וטכניים לנשים לטובת קידומן לתפקידים בכירים במסגרת הארגונים השונים בהן 70 אחוזים הן נשים.

קניסטר בר דוד נושאת את דגל השוויון המגדרי ורואה לנכון להטמיע את המאבק החברתי גם במסגרת מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל. בישיבה שהתקיימה היום בכפר המכבייה, הוצגה קניסטר בר דוד בפני חברי דירקטוריון המנהלת ע"י עמירם הלוי יו"ר איגוד הכדורסל והתקיימה פגישת עבודה ראשונה.

מארגון שחקניות הכדורסל נמסר לאחר ההכרזה: "הארגון מברך את הילה קניסטר בר-דוד על מינויה לעמוד בראש המנהלת ושמח על ההחלטה להמשיך ולקיים את מנהלת הליגה שהמשך קיומה עמד בסימן שאלה בחודש האחרון. אנחנו נמצאות בפני תקופה קריטית לעתיד כדורסל הנשים והארגון כבר פנה למנהלת בבקשה לקיים פגישה דחופה בראשות יושבת הראש החדשה כדי להמשיך לקדם ולשפר את מצבו של ענף הכדורסל ולדאוג לשחקניות הכדורסל בליגה, אנו מצפות שפגישה כזו תתקיים בהקדם".


הילה קניסטר בר דוד (באדיבות איגוד הכדורסל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי