ארגון השחקניות: "מבקשות לעשות שינוי, אחרי שנים של הזנחה"

חברות הארגון
חברות הארגון | ארגון שחקניות הכדורסל

נציגות הארגון, יערה יצחקי, עדן רוטברג ודניאל רבר, נפגשו עם מנהלת ליגת העל לנשים. בסיום אמרו השחקניות: "המנהלת ממוקדת כעת בעניינים כספיים ופחות בעשייה מידית"

(גודל טקסט)

פגישה היסטורית התקיימה השבוע בין נציגות ארגון שחקניות הכדורסל בישראל, יערה יצחקי, עדן רוטברג ודניאל רבר, למנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל. המפגש התאפשר לאחר שהשחקניות נפגשו במהלך חודש דצמבר עם יושבת הראש החדשה של המנהלת, הילה קניסטר בר-דוד והציגו לה את חזונן.

במהלך הישיבה ומתוך כוונה לשיתוף פעולה ועשייה משותפת לקידום הענף , בחר הארגון להתמקד בעיקר בשינוי שיש לעשות בהגדלת השיווק וחשיפת הענף. ארגון השחקניות סיפר על המפגשים שכבר קיים (בין היתר באגודות בטבעון וקריית מוצקין) ועל הפעילויות המתוכננות עד סוף השנה וביקש להמשיך ולהגדיל את העשייה בשיתוף פעולה עם המנהלת. לצד העניין שהביעו ראשי הקבוצות, הפגישה הסתיימה ללא כל החלטה אופרטיבית, והארגון הצטער לשמוע כי המנהלת ממוקדת כעת בעניינים כספיים ופחות בעשייה מידית וחיונית.

בתום המפגש אמרה נציגת ארגון השחקניות יערה יצחקי: "נראה שהקבוצות לא מודעות למיעוט העשייה בתחום חשיפת הענף לצד האפשרויות הרבות לקדם את הענף שברובן כלל לא עולות כסף, בהיבט הזה הפגישה הייתה מוצלחת והארגון מרגיש שקיים את חובתו לכדורסל הישראלי שאחרי שנים של הזנחה מבקש לייצר שינוי".

עוד אמרה: "נראה כי לא יצאה כל בשורה מהמפגש. שחקניות הארגון לא יקבלו כעובדה את המשך המצב הנוכחי וימשיכו לפעול ולהילחם לשינויו בכל הכלים שברשותן. אנו שבות וקוראות למנהלת להיות שותפה שלנו לעשיה".

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי