"גלגלים של תקווה" יכלול שישה מקצים שונים של מסלולי רכיבה

"גלגלים של תקווה" (אהוד מלמד)
"גלגלים של תקווה" (אהוד מלמד) | יח"צ

ב-24 במרץ ייערך אירוע הרכיבה והריצה החברתית המוביל בישראל, על ידי עמותת "אתגרים" בשיתוף המועצה האזורית עמק יזרעאל, למען העלאת המודעות הציבורית לחשיבות העצמתם של אנשים עם מוגבלות

(גודל טקסט)

עמותת "אתגרים", הפועלת להעצמה ושילוב חברתי של ילדים ובוגרים עם מוגבלות באמצעות ספורט אתגרי בטבע, תערוך בשיתוף המועצה האזורית עמק יזרעאל, זו השנה ה- 16 ברציפות, את אירוע הרכיבה והריצה החברתית, המוביל מסוגו בישראל- "גלגלים של תקווה", שיתקיים ביום שבת, 24 במרץ.

ספורטאים מקצועיים וחובבים, משפחות עם ילדים בכל הרמות והגילאים, קבוצות רכיבה וריצה מחברות וארגונים רבים, צפויים להשתתף באירוע לצד ילדים ומבוגרים עם מוגבלות. מטרת האירוע היא להעלות את המודעות הציבורית לחשיבות העצמתם של אנשים עם מוגבלות, ולגיוס משאבים לעמותת "אתגרים". כל ההכנסות הן קודש להמשך פעילויותיה הענפות של העמותה.

"גלגלים של תקווה 2018" יכלול שישה מקצים שונים: שלושה מסלולי רכיבה באורך של 10, 32 ו-53 ק"מ, שייערכו בשטח ובכבישים שייסגרו בתיאום עם משטרת ישראל, ושלושה מסלולי ריצת שטח באורך של 2, 5 ו-10 ק"מ. בסיום הפעילות ייערך הפנינג הפתוח למשתתפים שיכלול מופע מוסיקלי, יריד מוצרי ספורט, פעילות קרקס והפעלות נוספות לכל המשפחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי