ייטס זכה בקטע התשיעי והיוקרתי בג'ירו, פרום וארו מתרחקים

סיימון ייטס
סיימון ייטס | AFP

כשהוא כבר לובש את החולצה הוורודה הרשים הבריטי בעליות בדרך לנקודת הסיום בגובה של 2,000 מטרים. שגיב סיים במקום ה-134

(גודל טקסט)
סיימון ייטס ניצח את הקטע התשיעי בג'ירו ד'איטליה וחיזק את מעמדו כמוביל הכללי (חולצה ורודה). הקטע בן 225 הקילומטרים כלל שלושה טיפוסים קשים והסתיים בפסגת הגראן סאסו, בגובה של למעלה מ-2,000 מטרים.


שני מתחריו העיקריים לתואר פאביו ארו וכריס פרום הולכים ומאבדים את הסיכוי לזכות בג'ירו. האיטלקי והבריטי התפרקו בעליה האחרונה, כשארו סיים בפיגור של דקה ו-14 שניות מייטס ופרום בדקה ו-7 שניות. במיקום הכללי הם נמצאים שתי דקות אחרי המוביל.


הקולומביאני אסטבן צ'אבס מצוי במרחק של 32 שניות מייטס ובמקום השני, טום דמולאן ההולנדי תופס את המקום השלישי בפיגור של 38 שניות.





הישראלי גיא שגיב שרד את הקטע התשיעי כמו רוכב וותיק וסיים במקום ה-134, 25 דקות ו-58 מהמוביל. שגיב יוכל להתאושש ולצבור משום שמחר ייצא הג'ירו ליום מנוחה. "סבלתי קשות", אמר הרוכב הישראלי. "היה שלב שרציתי לזרוק את האופניים. אני מקווה שרוכבים אחרים מרגישים כמו שאני מרגיש בגוף עכשיו".


#Giro101 "That one was for the boys, the big guys who've been riding on the front all day. They've have a couple of tough days, but they've always been up there." – @SimonYatesspic.twitter.com/EtubYN5hn6

— Mitchelton-SCOTT (@MitcheltonSCOTT) May 13, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי