ויויאני ניצח בקטע ה-17, ייטס שמר על החולצה הורודה

אליה ויויאני
אליה ויויאני | AFP

האיטלקי שניצח בשניים מהקטעים שנערכו בישראל עשה זאת גם במולדתו, אבל הבריטי מוביל ב-56 שניות על טום דמולאן שבמקום השני הכללי. גיא שגיב הישראלי נמצא במקום ה-140 ומתקרב לרומא

(גודל טקסט)

אליה ויויאני, הספרינטר האיטלקי שפתח את הג'ירו ד'איטליה בסערה עם ניצחונות בשני קטעים שנערכו בישראל, ניצח היום (רביעי) את הקטע ה-17 שנערך בגשם סוער באיסאו. זה היה ניצחונו הרביעי בסך הכול של ויויאני, אך סיימון ייטס הבריטי שמר על החולצה הוורודה ומוביל בדירוג הכללי. סאם בנט הבריטי סיים שני וניקולו בוניפאציו השלים את הפודיום, כאשר כריס פרום מקבוצת סקיי סיים רביעי.

הבריטי, כאמור, ממשיך להוביל עם יתרון של 56 שניות על פני טום דמולן האלוף ההולנדי וזאת לפני שלושת הקטעים ההררים שמצפים לנו באלפים, כאשר הג'ירו יסתיים ביום ראשון עם הקטע האחרון ברומא שבו ייטס ינסה לשמור על ההובלה ולהיות הבריטי הראשון אי פעם שזוכה בג'ירו.

גיא שגיב סיים בבטחה עוד יום בג'ירו. הרוכב הישראלי שחולם להגיע לרומא דורג במקום ה-140 כאשר הגיע בפער של 10 דקות ו-21 שניות איחור מזמן המנצח. מבחינת הרוכב של סייקלינג אקדמי מדובר בתוצאה שעומדת במגבלות הזמן של המארגנים והוא עשה עוד צעד קטן בדרך לבירה האיטלקית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי