מהפך בגי'רו: פרום ניצח את הקטע ה-19 וזכה בחולצה הוורודה

כריס פרום
כריס פרום | AFP

אלוף הטור דה פראנס סיים לפני כולם בפעם השנייה במירוץ בפער עצום על פני מתחריו והוא מוביל ב-40 שניות על טום דמולאן ההולנדי. סיימון ייטס התפרק ואיבד את ההובלה יומיים לפני הקטע האחרון

(גודל טקסט)

מירוץ הג'ירו ד'איטליה מתקרב לסיומו, והיום הושלם הקטע ה-19 עם דרמה אדירה כאשר כריס פרום הבריטי ניצח את הקטע ועלה למקום הראשון בדירוג, לוקח את החולצה הוורודה מהפייבוריט עד עכשיו סיימון ייטס.

פרום, אלוף הטור דה פראנס שכבר זכה בקטע קודם במירוץ הנוכחי, הדהים עם בריחה מרשימה ב-80 הקילומטרים האחרונים וחצה את הקו שלוש דקות בדיוק לפני ריצרד קראפאס האקוודורי שהגיע שני. אלוף השנה שעברה טום דמולאן, שרק אתמול צמצם את הפער מהמקום הראשון ל-28 שניות בלבד, קיווה לסגור את ההפרש היום אך הגיע רק במקום החמישי ולמרות שעקף את ייטס, הוא עדיין שני בדירוג הכללי במרחק 40 שניות מהפסגה.

יומיים נותרו לסיום המירוץ, ונותר רק לדמיין מה יקרה עד שהרוכב הראשון יחצה את קו הסיום ברומא בראשון הקרוב. ייטס, שניצח בשלושה קטעים לאורך המירוץ, התפרק ביומיים האחרונים ונראה כבוי. אם בן ארצו פרום ימשיך במומנטום, הוא יוכל להחזיק בתארי הג'ירו ד'איטליה, טור דה פראנס והוולטה אספניה בו זמנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי