כריס פרום הבטיח מעשית זכייה היסטורית בג'ירו ד'איטליה

כריס פרום
כריס פרום | AFP

הרוכב הבריטי המשיך את המומנטום מהדרמה הגדולה אתמול, הגדיל את הפער מהמקום השני ל-46 שניות וקרוב להחזיק בשלושת תארי הגראנד טור בו זמנית

(גודל טקסט)
השלב ה-20 והלפני אחרון בג'ירו ד'איטליה הושלם היום (שבת), כאשר כריס פרום זכה באופן מעשי במירוץ לאחר שהגדיל ל-46 שניות את הפער מהמקום השני, שם נמצא הרוכב ההולנדי טום דמולאן. פרום מקבוצת "סקיי", שהחל את המירוץ עם קשיים כשעבר תאונה בקטע הפתיחה בירושלים, הפך אתמול לפייבוריט לזכייה כשסיים ראשון בדרמה גדולה ולקח את החולצה הוורודה, והיום הוא הבטיח זכייה בתואר עם רכיבה נהדרת כשהוא לא נותן לדמולאן לעקוף אותו באף שלב.


אלא אם כן משהו ממש קיצוני יקרה בקטע הסיום ברומא, שעל פי המסורת נועד בעיקר לראווה וקשה לראות אותו מסתיים בצורה דרמטית, פרום יהפוך לרוכב הבריטי הראשון שזוכה בג'ירו ד'איטליה ב-101 שנות קיומו. זכייה גם תהפוך אותו לראשון מאז 1983 שמחזיק בשלושת תארי הגראנד טור – ג'ירו ד'איטליה, טור דה פראנס והוולטה אספניה.


את הקטע היום ניצח הספרדי מיקל ניבה מקבוצת מיצ'לטון סקוט, בה חבר גם מי שהיה הפייבוריט לזכייה במירוץ עד אתמול סיימון ייטס. פרום הגיע שביעי והקדים את דמולאן בשש שניות בלבד, כשהוא מגדיל את הפער כאמור ל-46 שניות. מי שעוד יכול לסמן וי הוא הרוכב הישראלי גיא שגיב, שחצה את קו הסיום במקום ה-97 וישלים מחר גראנד טור ראשון.


Next stop? Rome! | Prossima fermata? Roma! #Giro101#Giropic.twitter.com/O5qfO3602y

— Giro d'Italia (@giroditalia) May 26, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי