הג'ירו ד'איטליה הסתיים: כריס פרום זכה, בנט ניצח ברומא

כריס פרום על רקע רומא
כריס פרום על רקע רומא | AFP

התחרות שהחלה בתחילת החודש בישראל הגיעה לסיומה, הבריטי השלים את זכייתו בבירת איטליה. הרוכב האירי הקדים את ויויאני בקטע ה-21 והאחרון

(גודל טקסט)
בתחילת חודש מאי, ב-4.5 ליתר דיוק, הוזנק הג'ירו ד'איטליה במירוץ נגד השעון בירושלים. היום, יותר משלושה שבועות אחרי, רומא, בירת איטליה, אירחה את הקטע ה-21 והאחרון ומירוץ האופניים היוקרתי הסתיים בניצחונו של כריס פרום.


היה זה קטע מישורי באורך 115 קילומטרים, אליו הגיע פרום הבריטי בידיעה שלזכותו פער מבטיח כדי להשלים סופית את זכייתו בג'ירו ה-101, כשבמקום השני סיים האלוף היוצא טום דומולן ובמקום השלישי מיגל אנחל לופס מורנו מקולומביה. בקטע האחרון שנערך ברומא ניצח סם בנט האירי, שבסך הכל זכה בשלושה קטעים בתחרות. הוא הקדים את האיטלקי אליה ויויאני.


באשר לקבוצה הישראלית "סייקלינג אקדמי", גיא שגיב הגשים את חלומו להפוך לרוכב הישראלי הראשון שהחל וסיים את אחד משלושת המירוצים המפרכים בעולם. "זכיתי לאהדה גדולה ואני נרגש מכך בעיקר מאחר שאני מקווה שזה ייתן לדור הצעיר של הרוכבים בישראל את הלגיטימציה לחלום שגם הם יוכלו לעשות זאת ולהגיע רחוק. כן, הייתה פעם או פעמיים שהייתי על סף שבירה. אבל בסוף מה שגרם לי לא להכנע הייתה האמונה שלי בעצמי", אמר שגיב בהודעה לתקשורת.

Give me five!#Giro101#Giropic.twitter.com/v0fOGJ1Tde

— Giro d'Italia (@giroditalia) May 27, 2018

Stage 21
Roma ➡ Roma
‍♂️ 17 riders
⏱ 22" > Gruppo
Live: https://t.co/QEHl0dG1Ct
54 km#Giro101pic.twitter.com/fDpDdxFybH

— Giro d'Italia (@giroditalia) May 27, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי