קבוצת סייקלינג אקדמי מוכנה לעונה החדשה

רוכבי אקדמי ישראל
רוכבי אקדמי ישראל | סייקלינג אקדמי

הרוכבים הגיעו לישראל וכיסו 620 קילומטרים כחלק מההכנה לטורניר בארגנטינה בעוד פחות משבועיים

(גודל טקסט)

620 קילומטרים בקצב רצחני לעתים, יותר מעשרת אלפים מטר טיפוס ולחימה ברוחות עזות – זו שורת המספרים במסע החצייה הישראלי של סייקלינג אקדמי לקראת העונה החדשה, שתפתח רשמית בארגנטינה בעוד פחות משבועיים . "זה היה לעתים קשה, אפילו קשה מאוד", סיכם הישראלי הצעיר עומר גולדשטיין את המסע שהתנהל מהנגב ועד ירושלים. "כולנו מבינים מה נדרש מאיתנו לספק העונה כך שלא היה זמן לנשום אוויר ולהירגע". 

הקבוצה המקצוענית הישראלית הגיעה ארצה עם כל רוכביה החדשים שגויסו כדי לחזק את הסגל שלה ולסייע לה לעמוד במטרתה המוצהרת לזכות באחד משני המקומות הראשונים בדרג הפרו קונטיננטלי כדי לזכות בכרטיס כניסה לתחרויות הגדולות בעולם.

אחרי למעלה מעשרים שעות רכיבה אינטנסיביות בארבעה ימים, זו הייתה גם הזדמנות להיכרות הרוכבים החדשים, שלכולם היה זה ביקור ראשון בישראל. "בחיים לא אשכח את ים המלח. אני לא זוכר הרבה מראות כאלו בחיים בשנים של רכיבה מקצוענית העולם"", אמר הספרינטר האיטלקי דיוויד צ'ימולאי. עבורו, ציין, רגע השיא היה הביקור באנדרטה לחסידי אומות העולם ביד ושם והטקס שהתקיים לזכרו של גדול רוכביה של איטליה, ג'ינו ברטאלי שהציל בחשאי יהודים במלחמת העולם השנייה. "התרגשתי עד דמעות כאיטלקי וכמי שמעכשיו מייצג קבוצה ישראלית", אמר צ'ימולאי.

רוכבי הקבוצה ייצאו בימים הקרובים למירוצי פתיחת העונה של הקבוצה בטור של סן חוזה בארגנטינה ובמאיורקה. "המספרים שאנחנו רואים ברגליים שלהם מבשרים טובות", אמר ניקי סורנסון, הרוכב הדני האגדי לשעבר שאמון היום על ביצועי הקבוצה. "כולם הראו לנו כאן שהם בכושר שאנחנו מצפים מהם להיות. אני מאמין שהם מסוגלים לעמוד במשימה שהצבנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי