מארגני הטור דה פראנס הודיעו רשמית: המרוץ נדחה בחודשיים

טור דה פראנס
טור דה פראנס | האתר הרשמי

אירוע גדול נוסף הצטרף לרשימת הדחויים בספורט העולמי, זאת לאחר שנשיא צרפת אסר על התקהלויות בציבור עד אמצע יולי לפחות. התאריכים החדשים: 29/8 עד ה-20/9

(גודל טקסט)

אחרי מספר שבועות בהם קיוו בצרפת כי הטור דה פראנס יוכל להתקיים כמתוכנן למרות מגיפת הקורונה, מארגני מרוץ האופניים היוקרתי בעולם הודיעו היום (רביעי) רשמית כי הטור יצטרף לרשימה ארוכה של אירועי ספורט שנדחו, כאשר התאריכים החדשים שנקבעו הם ה-29/8 עד ל-20/9 והמסלול יישאר זהה.

הטור תוכנן להיפתח ב-27/6 בעיר ניס אשר בריביירה הצרפתית, אך הדבר הפך לבלתי אפשרי ברגע שנשיא צרפת עמנואל מקרון הכריז אתמול בהצהרה לאומה על ביטול כל האירועים הכרוכים בהתקהלות ציבורית עד אמצע יולי, לכל המוקדם. הפעם האחרונה שבה הטור דה פראנס בוטל הייתה ב-1946, אז צרפת עדיין התאוששה מנזקי מלחמת העולם השנייה.

אם המרוץ אכן ייצא לפועל במועד החדש, הוא יסתיים במקביל לפתיחת טורניר הרולאן גארוס לא רחוק מנקודת הסיום של הטור – השאנז-אליזה. כזכור, גם אליפות צרפת הפתוחה בטניס נדחתה לספטמבר לאחר שהייתה אמורה להיערך בחודש הבא. מארגני הטורניר לא לוקחים בחשבון אפשרות שהטור יתקיים ללא נוכחות קהל בצידי המסלול, רעיון שכבר הוצע על ידי שרת הספורט בצרפת.

"אנו רוצים להודות לכל המעורבים, שותפי הטור דה פראנס, זכייני השידור וכל הרשויות המקומיות על התמיכה", מסרו מארגני המרוץ, "כולנו מקווים שטור דה פראנס 2020 יעזור לפתוח דף חדש לאחר התקופה הקשה שאנו חווים בזמנים אלו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי