דיווח: ישראל סטארט-אפ ניישן מנסה לצרף את כריס פרום

כריס פרום
כריס פרום | AFP

האם רוכב האופניים המעוטר ביותר בעשור האחרון יצטרף לקבוצת האופניים הישראלית? בבלגיה ובאנגליה פורסם שהוגשה הצעה לבריטי בן ה-35, שעשוי להצטרף ולהתחרות עם הקבוצה כבר בטור דה פראנס באוגוסט

(גודל טקסט)

רוכב האופניים כריס פרום, שזכה ארבע פעמים בטור דה פראנס (2013, 2015, 2016 ו-2017), עשוי לעזוב את קבוצת הרכיבה אינאוס עוד לפני הטור דה פראנס הקרוב ולהצטרף לקבוצת "ישראל סטארט-אפ ניישן", כך מדווח ביממה האחרונה בבלגיה בגופי תקשורת מגדולים בעולם כגון "טיימס" ו-"יורוספורט".

פרום בן ה-35 מסיים את חוזהו בסוף השנה הנוכחית ונטען כי הוא מחזיק בהצעה מקבוצת הרכיבה הישראלית בבעלותו של סילבן אדאמס, שנקראה "סייקלינג אקדמי" עד לא מזמן והוקמה לפני חמש שנים במטרה לפתח את ענף האופניים בישראל. כזכור, בשיאה השתתפה הקבוצה בג'ירו דה איטליה שנערך בישראל וסיימה במקום ה-19 מתוך 22.




הטור דה פראנס הקרוב צפוי לצאת לדרך ב-29 באוגוסט לאחר שנדחה בעקבות הקורונה וייתכן שעד אז פרום יתיר את חוזהו הקיים ויעבור לקבוצה הישראלית, על פי הדיווח כאמור. לפי "הטיימס", אינאוס לא הציעה לרוכב הבריטי הארכת חוזה והרוכב המעוטר ביותר בעשור האחרון בהחלט עשוי לעזוב את הקבוצה מספר חודשים לפני הזמן אם יקבל הזדמנות בקבוצה אחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי