רשמי: כריס פרום יצטרף ב-2021 ל"ישראל סטארט אפ ניישן"

כריס פרום
| GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

רוכב האופניים שזכה ארבע פעמים בטור דה פראנס בעשור האחרון, עוזב לאחר עשור את אינאוס ומצטרף לקבוצת הרכיבה של סילבן אדמס

(גודל טקסט)

לפני כשלושה שבועות התפרסמה ברחבי אירופה ידיעה מפתיעה במיוחד, לפיה רוכב האופניים כריס פרום – זוכה הטור דה פראנס היוקרתי ארבע פעמים (2013, 2015, 2016 ו-2017) יעזוב את קבוצת אינאוס ויצטרף לקבוצת הרכיבה "ישראל סטארט-אפ ניישן", שנקראה עד לא מזמן "סייקלינג אקדמי".

הבוקר (חמישי) זה הפך לרשמי: תחילה יצאה ההודעה על עזיבת פרום את אינאוס לאחר עשור ושעה לאחר מכן יצאה ההודעה תוצרת כחול-לבן, לפיה ב-2021 הוא יצטרף לקבוצה הישראלית בראשות סילבן אדמס – מי שהצליח להביא ארצה את הג'ירו ד'איטליה וכמובן בו השתתפה הקבוצה.

לפי הודעת "סטארט אפ ניישן", פרום יהיה הרוכב המוביל של הקבוצה בחוזה ארוך טווח והוא למעשה יפרוש במדים הכחולים-לבנים: "זה רגע היסטורי לישראל, לספורט הישראלי, לאוהדים רבים ברחבי העולם וגם לי אישית", מסר אדמס.

פרום אמר בהודעה הרשמית: "אני מאוד נרגש להצטרף למשפחת ישראל סטארט אפ ניישן. זה אתגר שאני מצפה לו, גם אפגוש רוכבים צעירים ומוכשרים שיאתגרו אותי וביחד ננסה לעשות הכל כדי להצליח וליהנות. נוכל להשיג דברים נהדרים ביחד".

כריס פרום
כריס פרום | Bryn Lennon/Getty Images

פרום בן ה-35 יעזוב לאחר עשור את אינאוס ובהודעת הפרידה כתב: "השגנו יחד כל כך הרבה ואלו זיכרונות שאזכור לעולמים". לפי הדיווחים, הוא בחר לעזוב לאור תחרות עם רוכבים נוספים מקבוצתו על החולצה הצהובה ובאוגוסט הקרוב הוא עוד ייצג את קבוצתו הנוכחית בטור דה פראנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי