הופסטטר סיים במקום ה-10, אלאפיליפ איבד את החולצה הצהובה

הוגו הופסטטר | בטיני פוטו

יום חמישי בטור דה פראנס: אחרי הפודיום שהשיגה, סטארט אפ ניישן רשמה יום רגוע. מנהל הקבוצה: "לא חגגנו, רצינו להשיג יותר. היה חסר לנו כוח". הצרפתי נקנס ב-20 שניות לאחר שלקח בקבוק במהלך 20 הק"מ האחרונים

(גודל טקסט)

אחרי ההיסטוריה שעשתה אתמול (שלישי) קבוצת סטארט אפ ניישן הישראלית, כאשר השיגה פודיום ראשון בתולדותיה במהלך הקטע החמישי של הטור דה פראנס, היום רשמה הקבוצה יום "רגוע" יותר, כשהוגו הופסטטר סיים במקום העשירי.

"אף אחד לא חגג זאת" סיפרו בקבוצה לאחר סיום הקטע. מנהל הקבוצה צ'ל קרלסרום הוסיף: "רצינו יותר. חסרנו קצת כוח, אבל הבטחנו שנהיה בתמונה כל יום – ובינתיים אנחנו עושים זאת". מבחינת הרוכב גיא ניב, הישראלי סיים במקום ה-145 הכללי.

הסיפור המעניין של היום הגיע מכיוונו של ז'וליאן אלאפיליפ, שמחזיק בחולצה הצהובה. קודם לכן, ווט ואן ארט הקדים ניצח את הקטע בסיום דרמטי על קו הסיום, כשהקדים את קיס בול ולקח את הניצחון בשלב המישורי. לאחר מכן סיים אלאפיליפ, הוא הוא נקנס ב-20 שניות וירד למקום עד למקום ה-16 בדירוג הכללי, זאת לאחר ששתה מבקבוק מים בטווח 20 הקילומטרים האחרונים, דבר אשר מנוגד לחוקת המירוץ. כעת המוביל החדש הוא אדם ייטס ממיצ'לטון סקוט, שייקח את החולצה הצהובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי