ואן ארט ניצח בקטע השביעי, גיא ניב עלה למקום ה-101

ווט ואן ארט | STUART FRANKLIN/POOL/AFP via Getty Images

הבלגי זכה בפעם השנייה אחרי שעשה זאת גם ביום החמישי של הטור דה פראנס. ייטס שמר על החולצה הצהובה, הישראלי סיים את היום במקום ה-99. הוגו הופששטר שביעי

(גודל טקסט)

היום השביעי של הטור דה פראנס הסתיים הערב (שישי) עם זכייתו של ווט ואן ארט הבלגי במקטע, וזו הפעם השנייה בו הוא הרוכב האדיר זוכה אחרי שעשה זאת גם ביום החמישי. אדם ייטס שמר על החולצה הצהובה ועל יתרון שלוש שניות על פרימוז' רוגליץ'.

זה היה יום דרמטי עם רוח חזקה במיוחד אשר פיצלה את דבוקת הרוכבים. יחד עם ואן ארט על הפודיום עמדו גם אדוואלד בואסון האגן שסיים שני ובריאן קוקאר, שסיים שלישי. כריסטוף לאפורט סיים רביעי ויאספר סטויבן חמישי.

ומה מבחינת הקבוצה הישראלית, סטארט אפ ניישן? נרשם יום חיובי ללא ספק. הוגו הופשטטר הגיע בפעם השלישית בחמשת הימים האחרונים לטופ 10, כשסיים שביעי. הצרפתי סיפק תצוגה מרשימה מאוד, בטח אחרי שנשאר בלי חבריו ב 30 הקילומטרים האחרונים. זוהי תוצאה מרשימה לקבוצה, שעד כה הייתה במאבק עד הסוף כמעט מדי יום בטור הזה.

אגב, הוגו עבר במהלך הקטע תאונה קלה כשהתרסק על האספלט. גיא ניב סיים את היום במקום ה-99, והגיע לקו הסיום 14:30 דקות אחרי המנצח. בדירוג המצטבר, הישראלי עלה למקום ה-101.

הוגו הופששטר | KENZO TRIBOUILLARD/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי