בתום יום קשה: אנדרה גרייפל מסטארט אפ ניישן סיים שישי

אנדרה גרייפול | נועה ארנון

הרוכב הוותיק סיים בטופ 10 בתום הקטע העשירי והבהיר: "שמח לחזור להיות רוכב נורמלי, עברתי גיהנום בימים האחרונים". פוליט נחבל בכתפו לאחר התרסקות ויילקח לבדיקות, שילינג הושעה בשל שימוש בחומר אסור

(גודל טקסט)

יום מותח מאוד עבר על סטארט אפ ניישן. בשעות הבוקר (שלישי) נודע שהרוכב השוויצרי פטריק שילינג מהקבוצה הושעה ל-4 חודשים בעקבות חומרים אסורים. יש לציין כי אינו בסגל לטור דה פראנס וחוזהו לא יחודש.

בטור עצמו, אנדרה גרייפל, הרוכב המנוסה ביותר בקבוצה, הצליח להתברג בעשירייה הראשונה במהלך הקטע ה-10 של התחרות היוקרתית, כשבסוף הוא סיים במקום השישי. בפעם השישית מאז התחיל המירוץ, נציג מהקבוצה הישראלית נכנס לטופ 10 בסיום קטע. את הקטע ניצח סאם בנט מאירלנד.

גרייפל בן ה-38, לו יש 156 ניצחונות בקריירה העשירה, סיפר לאחר יום הרכיבה: "עברתי גיהנום בשלבי העליות בימים האחרונים. עם חבלות ההתרסקות, וקצת חולה – ידעתי שאני חייב לעבור עדי שאוכל להגיע משלבי הספרינטים ולהחזיר לקבוצה. יום חזרתי להיות רוכב נורמלי. לצערי התחלתי את הספרינט קצת מאחור ולכן לא יכולתי לנצח משם, אבל זו התחלה. אני לא מסתפק במקום שישי".

אנדרה גרייפל | נועה ארנון

מלבד ההצלחה של גרייפל, סטארט אפ ניישן סבלה מהתרסקויות במהלך הקטע. נילס פוליט הגרמני התרסק על האספלט בפעם השנייה בטור ונחבל קשה בכתפו והוא יילקח לבדיקות. בנוסף, דן מרטין המשיך להציג יכולת מאכזבת ולא עמד בקצב של הפלוטון, כשסיים בפיגור של למעלה מ-5 דקות אחריו. גיא ניב השלים את הקטע, אך באזור 20 הק"מ האחרונים הוריד את הרגל מהגז בהוראת הנבחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי