לופס ניצח במריבל, רוגליץ' הגדיל את הפער בצמרת

מיגל אנחל לופס | POOL/BELGA MAG/AFP via Getty Images

הקולומביאני היה המטפס הטוב ביותר בקטע ה-17 ועלה למקום השלישי בדירוג הכללי. הפייבוריט לזכות במירוץ סיים את הקטע ה-17 במקום השלישי וכעת הוא מוביל ב-57 שניות על פני פוגצ'אר. יום חלש לסטארט אפ ניישן

(גודל טקסט)

מירוץ הטור דה פראנס הגיע הערב (רביעי) לאחד מהקטעים הקשים ביותר שלו, כאשר בקטע ה-17 הרוכבים טיפסו לפסגת הר המריבל, הגבוה ביותר בטור בשנה זו (2,300 מטרים). מי שניצח את הקטע היה מיגל אנחל לופס.

הקולומביאני, שידוע כאחד המטפסים הטובים ביותר, חצה ראשון את קו הסיום ועצר את השעון על 4:49:8 שעות ובכך עלה למקום השלישי בדירוג הכללי. לופס, המכונה גם "סופרמן", ניצח בהפרש של 15 שניות מפרימוז' רוגליץ' הסלובני, המדורג ראשון.

רוגליץ' כאמור סיים במקום השני במריבל, אך יצא מרוצה מאוד מהיום אחרי שהגדיל את הפער שלו בפסגה, כאשר כעת הוא מוביל ב-57 שניות על פני טדיי פוגצ'אר, ו-1:26 דקות מלופס. בשלב זה, רוגליץ' נראה כפייבוריט לנצח את הטור דה פראנס השנה.

פרימוז' רוגליץ' | KENZO TRIBOUILLARD/AFP via Getty Images

מנקודת מבטה של סטארט אפ ניישן, הקבוצה הישראלית חוותה יום קשה מאוד. דן מרטין האירי התקשה מאוד במריבל, ולבסוף סיים במקום ה-31, כ-20 דקות אחרי שהמנצח לופס חצה את קו הסיום. גיא ניב, שחווה את היום הקשה ביותר מאז שהתחיל הטור, סיים עשר דקות לאחר מכן ובמקום ה-128.

אוסקר גררו, הדירקטור הספרדי שמלווה את ניב והיה איתו בכל הרגעים הטובים והטובים פחות בשנים האחרונות סיכם: "ניב עבר יום קשה מאוד ללא כל ספק, הקשה ביותר שלו אולי מאז הג'ירו דה איטליה האחרון ואולי גרוע מזה.

"לכל רוכב יש ימים קשים שבהם הוא מגיע תשוש, בוודאי אחרי 16 שלבים בטור. אף אתלט שלא עבר דבר כזה, לא יוכל להבין. הוא מסוגל לעבור הכל. מחר מצפה יום לא פחות קשה. היא מתחיל בסדרת עליות אבל אני בטוח שהוא יהיה מוכן. הכי חשוב שיעשה הכל כדי להתאושש. מחר יום חדש".

גיא ניב | בטיני פוטו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי