סטארט אפ ניישן: 4 הרוכבים הישראלים הבכירים הוחתמו לעונה הבאה

גיא ניב
גיא ניב |

ניב, שגיב, גולדשטיין ואיינהורן חתמו על חוזים חדשים ויופיעו לצד סדרת כוכבים עולמיים בראשם כריס פרום. ראשי הקבוצה מצפים מהם לקפיצת מדרגהבשנה הבאה, ניב: "הגעת פרום תוציא ממני יכולות חדשות"

(גודל טקסט)

ארבעת רוכביה הישראלים הבכירים של ישראל סטארט אפ ניישן, גיא ניב, גיא שגיב, עומר גולדשטיין ואיתמר איינהורן, הוחתמו בימים האחרונים על חוזים לעונה הבאה ויופיעו בשורות הקבוצה לצד סדרת הכוכבים העולמיים הגדולים שהצטרפו – ובראשם כמובן כריס פרום.

כבר מחר הארבעה ינעלו את עונת 2020, אבל לא כחברים לקבוצה, אלא כיריבים. הם יתחרו ראש בראש על חולצת אלוף ישראל באליפות ישראל, אשר נדחתה קרוב לחמישה חודשים בעקבות התפרצות נגיף הקורונה. בקבוצה הודיעו שהם מצפים מהישראלים לבצע קפיצת מדרגה בעונה הבאה בעקבות החיזוק המשמעותי.

"הישראלים הם הם ה-DNA שלנו", אמר המנג'ר של הקבוצה צ'ל קרלסטרום. "כולם הוכיחו בשנים האחרונות שהם מסוגלים להתאים את עצמם לנסיקתה של הקבוצה ולהפוך לרוכבים טובים יותר. אבל אין ספק שלנוכח הקפיצה שהקבוצה עומדת לעשות עתה – נדרש מהם לבצע דילוג רציני חדש, ואנחנו מאמינים שהם מסוגלים".

גיא שגיב | בטיני פוטו

עם תשעה רוכבים חדשים ברמה עולמית ובראשם פרום, מתכוונת הקבוצה לנסות להיאבק על ניצחון במרוצים הגדולים בעולם. אבל גיא ניב, הישראלי הראשון שהצליח לסיים את הטור דה פראנס אמר בעקבות החתמתו בקבוצה השבוע שהוא משוכנע ביכולתו להיות גורם מסייע לרוכב ככריס פרום: "לרכוב עם לידר בסדר גודל של כריס פרום, מוציא ממך יכולות שלא חשבת שיש בך. האם אני מאמין שאוכל לסייע לו? התשובה היא חיובית. אני מחכה עכשיו למחנה האימון הראשון המשותף אתו כדי להתאמן וללמוד ממנו".

אלוף ישראל גיא שגיב, שינסה להגן על תוארו מחר כדי להבטיח שיופיע עם החולצה היוקרתית במרוצים הגדולים שצפויים לקבוצה בעונה הבאה, אמר שהוא מקבל בברכה את האתגר המקצועי: "לגיטימי שיצפו ואפילו ידרשו, מאתנו הישראלים לקפוץ עוד מדרגה ולהחמיר את הקריטריון לכניסה להרכבים בגראנד טורים. אין לי בעיה עם זה. להיפך. זה רק יעניק לי תוספת מוטיבציה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי