עומר גולדשטיין הפך לישראלי הראשון שמסיים את טור קטלוניה

עומר גולדשטיין | באדיבות ישראל סטארט אפ ניישן

הרוכב של "ישראל סטארט אפ ניישן" הגיע לנקודת הסיום בברצלונה ועשה את מה שבין היתר גם אחיו, רועי, לא הצליח לעשות ב-2018: "עוד יש לי לאן לשאוף, אבל אני מרגיש התקדמות וזה כיף להתחרות עם הטובים בעולם"

(גודל טקסט)

הישג נפלא בברצלונה לרוכב האופניים ואלוף ישראל עומר גולדשטיין מקבוצת "ישראל סטארט אפ ניישן", שהצליח היום (ראשון) להפוך לנציגנו הראשון שמסיים את הטור המפרך ועוד בהצלחה רבה, בתור שותף לבריחות ומהלכים התקפיים.

"סטארט אפ ניישן" סיימה במקום השישי את טור העליות שנחשב אולי לקשה בעולם וזו בשורה בהחלט נאה לקבוצה וכמובן לרוכב עומר גולדשטיין שעשה היסטוריה כחול-לבן. לאחר טור קטלוניה המפרך אמר עומר גולדשטיין: "היה קשה, לא סתם זה אחד הטורים הקשים בעולם. היה לי ולקבוצה טור מוצלח אני חושב ואני מרגיש שאני מתקדם – עוד יש לאן לשאוף, אבל אני מרגיש התקדמות. זה טור שהיה מאופיין כל יום בטיפוס של מעל 2000 מטר וברמה הכי גבוהה בעולם, אז היה קשה אבל כיף להתחרות עם הכי טובים".

אגב, הישראלי הראשון שזינק לטור קטלוניה היה אחיו של עומר, רועי גולדשטיין שהיה אלוף ישראל ב-2018. ההבדל ביניהם הוא שרועי לא הצליח לסיים את הטור הקשה, מה שמהווה הוכחה נוספת לכך שהרוכבים הישראלים נמצאים במגמת עלייה רצינית בשנים האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי