הקאמבק: כריס פרום חוזר לטור דה פראנס

כריס פרום | באדיבות: ישראל סטארט אפ ניישן

הרוכב הבריטי (36) שזכה ארבע פעמים בעבר במירוץ היוקרתי, יופיע בהרכב ישראל סטארט אפ ניישן ויהיה קפטן הקבוצה. שנתיים אחרי הפציעה הקשה שעבר - ינסה לחזור לעצמו: "עברתי מסע מפרך. אני כבר לא יכול לחכות"

(גודל טקסט)

כריס פרום חוזר לטור דה פראנס. קבוצת ישראל סטארט אפ ניישן הודיעה כי רוכב האופניים הבריטי (36) יופיע בהרכב הקבוצה במירוץ היוקרתי שייפתח בברסט (צרפת) בעוד עשרה ימים. הבריטי ניצח 14 שלבים במירוץ הגדול בעולם וזכה בטור עצמו ארבע פעמים כשעשה זאת ב-2013, 2015, 2016 ו-2017. מדובר ברוכב הגדול ביותר בדור האחרון.

הדירקטור הראשי של הקבוצה, ריק וורבורגה, אמר בענין: "כריס יהיה הקפטן של הקבוצה במירוץ. הניסיון שהוא מביא איתו כמי שזכה בטור ארבע פעמים – הוא בעל ערך עצום והוא יוכל לתרום לנו רבות ולסייע למוביל שלנו בטור, מייק וודס, בשלבי העליות".

פרום, שהצטרף לישראל סטארט ניישן השנה, עבר פציעה קשה מאד בהתרסקות לפני שנתיים ולמרות ההתקדמות העקביות והרציפה שעשה מאז ובמיוחד מאז שהצטרף לקבוצה הישראלית – נותרה לו עוד כברת דרך לעבור בדרך לחזור ליכולתו המלאה מהעבר.

כריס פרום | באדיבות: ישראל סטארט אפ ניישן

הוא סיפר על תחושותיו: "עבדתי ללא לאות כדי להגיע לנקודה בה אני נמצא היום למרות שאני עדיין לא נמצא ביכולת שמאפשרת לי להוביל את הקבוצה בטור. אבל אני מתכוון לעשות כל מה שאוכל בעזרת הניסיון שלי ולעזור לקבוצה להשיגה את מטרותיה". הוא שיבח את וודס: "אנחנו מגיעים לטור עם רוכב מוביל וחזק כמוהו ואני מחכה בקוצר רוח להזדמנות לתת את הכל עבור ועבור הקבוצה במאבק הממתין לנו כל הדרך לפריז".

על התקופה הקשה אמר: "עברתי מסע מפרך וקשה בשנתיים שבהן נעדרתי מהטור בעקבות הפציעה הקשה ההיא, אבל המשימה לחזור יום אחר לטור דה פראנס שימשה כמוטיבציה עצומה עבורי. אני כבר לא יכול לחכות".

הצוות המקצועי של הקבוצה משוכנע שחזרתו לטור תאיץ את הקאמבק שלו: "ראינו את קו ההתקדמות שלו בטור שלו בדופינה", אמר וורבורגה. "אנחנו מקווים לראות אותו הולך ומתחזק ככל שהטור יתקרב לסיומו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי